پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خودداری این باشگاه برای افتتاح شبکه «پرسپولیسTV» خبر داد.

محمد رویانیان اظهار داشت: به احترام مسئولان صدا و سیما از افتتاح رسمی شبکه رسمی «پرسپولیسTV» خودداری کردیم تا ضوابط و مقررات مورد نظر سازمان صدا و سیما را به دست بیاوریم، امیدواریم مسئولان صدا و سیما نیز از این اقدام ما حمایت کنند.

 

 به احترام مذاکراتی که با مسئولان صدا و سیما داشتیم افتتاح شبکه جهانی پرسپولیس TV را که قرار بود در روز عید فطر انجام شود، به تاخیر انداختیم تا شرایط و ضوابطی که مدنظر صدا و سیماست را پیگیری و اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: قصد داریم مواردی که مدنظر صدا و سیماست را انجام دهیم تا این شبکه در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حمایت صدا و سیما فعالیت کند. هرچند پخش آزمایشی این شبکه مدتی است آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

 رویانیان گفت: شرکتی به نام Grand Persepolis International در برزیل ثبت جهانی شده و همچنین شرکتی به نام پرسپولیس جهانی در انگلیس آغاز به کار کرده بود که با هم قرارداد دارند و از آنجا که از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند، قرار شد باشگاه از فواید و درآمدهای اقتصادی آنها بهره‌مند شود.

وی ادامه داد:‌ شرکت پرسپولیس اینترنشنال در برزیل و شرکت پرسپولیس جهانی در انگلیس ثبت شده است که باشگاه نیز با این دو شرکت مشارکت می‌کند تا بهره اقتصادی ببرد. ما اقدامات قانونی را در این زمینه انجام دادیم اما در داخل کشور بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی از نام پرسپولیس بهره‌مند می‌شوند بدون آنکه سودی به باشگاه برسد. برخی رستوران‌ها، کارخانجات تولیدی، فروشگاه و آژانس مسافرتی با نام پرسپولیس افتتاح کرده‌اند که هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد. در برخی موارد موفق شده‌ایم تا در این زمینه حقوق باشگاه را بگیریم و در برخی موارد هم موفق نبوده‌ایم. امیدوارم از این پس بنگاه‌های اقتصادی با کسب اجازه از باشگاه به فعالیت ادامه دهند تا این باشگاه نیز به این ترتیب از برند خود سودآوری داشته باشد.

رویانیان با اشاره به شبکه جهانی «پرسپولیسTV» گفت: پخش آزمایشی این شبکه همچنان ادامه خواهد داشت و برنامه‌های آن متنوع‌تر هم می‌شود اما تا کسب ضوابط مورد نظر صدا و سیما افتتاح رسمی آن به تعویق افتاده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)