پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت: با مینیسک پاره برای تراکتور بازی کردم اما به من گفتند پولکی.

فرزاد حاتمی پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل تیم تراکتورسازی، اظهار داشت: من نمی‌دانم امروز چرا یکی دو بازیکن تراکتورسازی خودشان را زمین می‌انداختند، زمانی که من در تبریز برای تیم تراکتورسازی بازی می‌کردم چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

وی در ادامه افزود: در بازی امروز 100 درصد 3 تا شانس پنالتی را داور از ما گرفت. هر چند که مشخص بود خطای بازیکنان تراکتورسازی پنالتی است، اما نمی‌دانم داور چرا پنالتی نگرفت.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود با سید مهدی سید صالحی مشکل دارید، گفت: من با سید صالحی هیچگونه مشکلی ندارم و همه دیدید که چندبار هم به او پاس دادم.

مهاجم جدید تیم پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که من در تبریز بودم برخی ها اینجا شعار می‌دادند که من پولکی هستم، اجازه بدهید به آنها بگویم که دست همه شما درد نکند. من با تیم تراکتورسازی نایب قهرمانی در لیگ را کسب کردم و حتی با مینیسک پاره برای تیم آنها بازی کردم، اما نمی‌دانم آنها چرا به من می‌گفتند پولکی؛ من در زمانی که در تراکتورسازی بودم هرچه داشتم برای این تیم گذاشتم.

وی در خصوص اینکه هواداران تراکتورسازی به دهنوی توهین کردند، گفت: این نظر یک عده‌ای معدود بود در کل هواداران اینگونه نیستند و دوستش دارند.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که فصل گذشته در استقلال بود و حالا با پرسپولیس آمده است، اظهار داشت: استقلالی‌ها دل‌خور نشوند من برای استقلال زحمات زیادی کشیدم با این تیم قهرمان شدم و برای این تیم گل زدم. امیدوارم هواداران استقلال من را ببخشند. ما آشتی هم کردیم و من حتی غرورم را زیرپا گذاشتم و با فتح‌الله‌زاده نیز ملاقات کردم. قرار شد که زنگ بزنند که اینگونه نشد. ان‌شاءالله امسال با پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شویم.

حاتمی در پایان در خصوص اینکه سال گذشته که در استقلال بود عدد 4 را نشان می‌دهد و حالا که به پرسپولیس آمده آیا عدد 6 را نشان خواهد داد، گفت: من به تیمی که پیراهن آن را بر تن می‌کنم متعصب هستند و برای آن تیم زحمت می‌کشم. حال بگذارید پرسپولیس قهرمان شود اگر اینگونه شد عدد 6 را نشان می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)