پرسپولیس نیوز : دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از سخت ترین کار ها گلری در پرسپولیس است.

داوود فنایی درباره تجربه حضور در پرسپولیس اظهار داشت: بنده سالها درون دروازه پرسپولیس بوده ام و خوب می دانم که وقتی یک بازیکن در این تیم بازی می کند کارش چقدر سخت است؛ حالا تصور کنید که آن بازیکن دروازه بان باشد. دروازه بان باید حواسش و تمرکزش روی بازی باشد و در تیمی چون پرسپولیس که حاشیه های مختلفی بازیکن را احاطه می کند اگر بازیکن خودش را حفظ نکند خیلی زود نابود می شود.

مربی دروازه بان های تیم ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت: دروازه بان تیمی مثل پرسپولیس نباید نوسان داشته باشد و در تمام مسابقات باید ذهنش را به موفقیت تیم معطوف کند که البته این موضوع در تیم های دیگر هم باید لحاظ شود اما در استقلال و پرسپولیس بحث کمی متفاوت تر است. در زمانی که خود ما بازیکن پرسپولیس بودیم حتی جرات نداشتیم به مهمانی برویم چون می دانستیم همیشه یکسری از حواشی در کمین مان هستند.

فنایی در انتها درباره وضعیت فعلی دروازه بانی پرسپولیس گفت: چون در تیم ذوب آهن فعالیت دارم درست نیست که درباره بازیکنان دیگر صحبت کنم اما بدون تعارف و با احترام به همه دروازه بان های ایران معتقدم که گلرهایی چون مظاهری، اخباری، لک بهترین ها هستند و می توانند در آینده بهتر هم شوند. سید مهدی رحمتی هم که با تجربه است و جای خودش را دارد. این نفرات بهترین های ایران هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)