پرسپولیس نیوز : ناصر شفق از توافقی با کفاشیان خبر داد که گویای سپردن مسوولیت کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به اوست.

ناصر شفق درباره اخبار متناقضی که از مسوولیت گرفتن او در فدراسیون فوتبال منتشر شده است،‌  اظهار کرد: بنده در جلسه‌ای که با کفاشیان داشتم درباره تیم‌های پایه صحبت کردیم و قرار است فدراسیون برنامه‌ریزی و سازماندهی جامعی را برای تیم‌های ملی زیر 22 سال در کلیه رده‌ها داشته باشد. فدراسیون تا به امروز عملکرد قابل تحسینی در رده پایه داشته و کمتر دیده شده یک فدراسیون چنین کار طاقت‌فرسایی به جهت سرمایه‌گذاری روی سنین پایه انجام دهد.

وی افزود: در صحبت و سپس توافقی که با کفاشیان داشتم قرار شد مدیریت سازماندهی این تیم‌ها را در قالب مسوولیتی مشخص که نمی‌دانم چه اسمی می‌تواند داشته باشد، به بنده سپرده شود اما متاسفانه در نقل اخبار سوءتفاهم شده چون بنده به عنوان مدیر تیم المپیک انتخاب نشدم! چون اساسا تیم المپیک که الان وجود ندارد و این تیم جوانان ما در رده سنی 20 سال است که باید تشکیل شده و خودش را برای المپیک 3 سال دیگر آماده کند. بنده از فعالیت‌هایی که فریدون معینی و میرشاد ماجدی برای تیم‌های پایه کردند هم تشکر کرده و اعلام می‌کنم تمام تلاشم این خواهد بود که چیزی به مجموعه اضافه کنم نه از آن کم کنم.

شفق در واکنش به اینکه مسوولیتی که کفاشیان به او سپرده، در حقیقت کمیته جوانان است که ظاهرا مسوولیت تیم امید و تیم زیر 22 سال هم به شرح وظایف آن اضافه شده،  گفت: تلقی من هم از کمیته جوانان این بود که تیم‌های پایه از رده جوانان به پایین را شامل می‌شود در حالی که طبق توافقی که با کفاشیان داشتم و قرار شد هماهنگ و هارمونی مشخصی را میان تمام تیم‌های ملی در رده های زیر 22 سال ایجاد کنیم، بنابراین مسوولیت تیم‌های زیر 22 سال هم شامل آن می‌شد.

رییس جدید کمیته جوانان فدراسیون در پاسخ به اینکه با توجه به صحبت‌هایتان مبنی بر کم‌نکردن از اعضای مجموعه، آیا از میرشاد ماجدی هم در پیشبرد برنامه‌هایتان استفاده خواهید کرد، خاطرنشان کرد: قطعا همینطور خواهد بود و من سعی می‌کنم از ماجدی که نیروی خوش‌فکری برای کمیته جوانان بوده استفاده کنم.

وی در واکنش به اینکه آیت‌اللهی نایب‌رییس اول فدراسیون که در جلسه شما با کفاشیان حضور داشته معتقد بود از سپردن مسوولیت به شما بی‌اطلاع است نیز  گفت: آقای آیت‌اللهی در جلسه ما حضور داشت و اتفاقا توسط کفاشیان در جریان مسایل هم قرار گرفت اما ایشان راست می‌گوید چون در زمان نتیجه‌گیری نهایی در جلسه حضور نداشت و بخاطر سفر اتاق را ترک کرده بود. البته کفاشیان از من اعلام آمادگی خواست و من هم با توجه به علاقمندی که داشتم اعلام آمادگی کردم اما هنوز حکمی دریافت نکردم.

شفق که در برخی رسانه‌ها به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس هم مطرح شده بود نیز در این باره توضیح داد: 3 هفته پیش جلساتی را عباسی وزیر ورزش و جوانان و همینطور سجادی داشتم اما آن صحبت‌ها تنها در خصوص حضور در هیات مدیره پرسپولیس بود و اصلا بحثی درباره پذیرش مدیرعاملی باشگاه بیان نشد. تصور بنده تداوم فعالیت بنده با پرسپولیس بود و هست و اصلا در جریان مسایلی که در رسانه‌ها عنوان شده نیستیم.

وی افزود: من تاکنون هیچ حرفی را له یا برعلیه پرسپولیس نزدم و متاسفانه برخی روزنامه‌ها صحبت‌های خیالی از من زده‌اند! من همواره این را گفته‌ام که پس از صحبت‌ با عباسی و سجادی نگاه آنها را فرهنگی و پویا دیدم و برای همین هیچ‌وقت اظهارنظری درباره پرسپولیس نداشته و قدمی هم برنداشتم که بخواهم آن را پیگیری کنم. خیلی‌ها به نوعی به حواشی دامن زدند در حالی که همیشه معتقد بودم و هستم که پرسپولیس بیش از هرچیز نیاز به آرامش دارد.

 با این شرایط و با توجه به استعفای میرشاد ماجدی از ریاست کمیته جوانان به نظر می‌رسد باید انتخاب شفق به عنوان رییس جدید کمیته جوانان را قطعی دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)