پرسپولیس نیوز : علی پروین گفت : جایی که وجودم تاثیر نداشته باشد بهتر است که نمانم. با این حال کسی رسما به من اعلام نکرده است که از هیئت مدیره برکنار شده ام.

علی پروین  به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  ما پیشکسوتان پرسپولیس را کنار هم جمع کردیم که در راستای موافقت رییس جمهور  با واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان با هم صحبت کنیم تا به نتیجه برسیم و مطمئن هستم به نتیجه می رسیم.
 
وی افزود: من معتقدم اگر قرارست باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود ، بهترست به صاحبان  اصلی آن که پیشکسوتان هستند واگذار شود تا در سود و زیان آن خود شریک باشند و بتوانند برای آینده باشگاه تصمیم بگیرند. از این هم بگذریم مصوبه مجلس باید اجرا شود. بنابراین  اگر مسئوولان امر با پیشنهاد ما موافقت کردند از آنها تشکر می کنیم ولی اگر مخالفت کردند باز هم  تشکر می کنیم.
 
وی ادامه داد : کامبوزیا گفته که سابقه اش از همه مدیران فوتبالی بیشتر است ، من که او را نمی شناسم ، انشاء اله که درست باشد.
 
وی  پیرامون درگیری لفظی کامبوزیا و دایی اظهار داشت :  دایی بزرگ فوتبال ماست . احترام او  واجب ست. بهتر از او نداریم ، باید حرمت ها حفظ شود. به کار بردن الفاظی که حرمت و حیا را بشکند در شان ما نیست.
 
وی افزود: با این وضعیت و شرایطی که پرسپولیس را به آن دچار کرده اند  جای من همان زمین فوتبال است . جایی که وجودم تاثیر نداشته باشد بهتر است که نمانم. با این حال کسی رسما به من اعلام نکرده است که از هیئت مدیره برکنار شده ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)