پرسپولیس نیوز : مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی 800 میلیونی افشین قطبی به اداره مالیات به ما ربطی ندارد.

مصطفی شکری در خصوص عدم پرداخت مالیات توسط افشین قطبی که گفته می‌شود برای این باشگاه دردسرساز شده، گفت: قطبی در زمان حضورش در ایران قراردادی بالغ بر یک میلیارد با باشگاه داشت و فقط 350 میلیون تومان آن را گرفت و قرارداد را فسخ کرد.

وی افزود: بر اساس تعهد باشگاه مالیات تکلیفی او بر عهده باشگاه بود. در این مالیات 5 درصد از قراردادش می‌شود که الان به 3 درصد تغییر پیدا کرده است.

شکری ادامه داد:‌یعنی ما باید فقط 17 میلیون و 500 هزار تومان برای او به اداره مالیات می‌دادیم اما سایر موارد دست خود قطبی بود و او وظیفه داشت برود و اظهارنامه مالیاتی خود را بگیرد و سپس اقدام کند اما متاسفانه ایشان این کار را انجام نداده و اداره مالیات نیز مالیات او را بر مبنای همان یک میلیارد حساب کرده است که اگر این جریمه پیگیری نشود مثل یک گلوله برف که از نوک کوه پایین می‌آید و هر دقیقه بزرگتر می‌شود، شاید برایشان دردسرساز شود.

شکری در پایان خاطرنشان کرد: بدهی 800 میلیونی قطبی به اداره مالیات به باشگاه ربطی ندارد البته مواردی وجود دارد که او اعتراف کند و هر چه سریع‌تر این مبلغ کم شود چون در غیر این صورت شاید برای قطبی دردسرساز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)