پرسپولیس نیوز : جلسه شورای معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که زمان و مکان برگزاری جشن 50 سالگی سرخپوشان مشخص شد.

نشست معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس بعداز ظهر امروز به ریاست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که در تاریخ 14 دی ماه جشن بزرگ 50 سالگی پرسپولیس در برج میلاد برگزار شود.

مقدمات این جشن بزرگ در جلسه شورای معاونین مطرح و برنامه‌ریزی‌ها انجام شد.

 

بر این اساس قرار شد جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس در تاریخ 14 دی ماه در برج میلاد برگزار شود. معاونت فرهنگی باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز گزارشی را در همین خصوص ارائه کرد که طبق این گزارش قرار است مراسم جشن 50 سالگی باشگاه پرسپولیس با جذب اسپانسر برگزار شود و تمام هزینه‌های این جشن را بخش خصوصی تقبل کند.

* همچنین مقرر شد در ورزشگاه امام رضا (ع) زمین پینت‌بال با هماهنگی بخش خصوصی احداث شود.

* توجه به تیم‌های پایه و نتیجه‌گیری آن در بازی‌های آینده مخصوصا در دربی امیدها که قرار است فردا برگزار شود، نیز در دستور کار بود.

* برنامه‌ریزی در خصوص سفر روبین‌کازان در ژانویه به تهران و برگزاری اردو و بازی تدارکاتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

در ادامه جلسه در خصوص برگزاری اردوی تیم فوتبال روبین‌کازان در تهران نیز بحث و گفت‌وگو و مقرر شد این تیم روسیه‌ای اردویی 5 روزه را در تهران برگزار کند و علاوه بر بازی دوستانه با پرسپولیس با یک تیم دیگر هم دیداری دوستانه داشته باشد که این تیم را باشگاه پرسپولیس معرفی خواهد کرد.

* همچنین بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه از تمام رسانه‌ها و عواملی که در بازی پرسپولیس و ستارگان میلان همکاری کردند تقدیر و تشکر کرد.

همچنین پس از جلسه‌ای که بین مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار شد، مقرر گردید در صورت تأیید اعضا از داور بازی تراکتورسازی شکایت شود اما به گفته سالارکیا هنوز این اتفاق نیفتاده و نامه برای کمیته داوران و انضباطی به دلیل نگرفتن یک پنالتی برای سرخپوشان در دیدار مقابل تراکتورسازی در حال آماده شدن است.

 

در پایان جلسه هم مراتب تقدیر اعضای شورا از کارگروه‌ها و کمیته‌های دست‌اندرکار در برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان و نیز اصحاب رسانه اعلام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)