پرسپولیس نیوز : – با وساطت وزارت ورزش ، فعلا مدیران پرسپولیس با هم آشتی کردند. حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره تیم در گت و گو با برنامه 90 از این جلسه آشتی کنان گفت.

اینکه مدیران پرسپولیس دور هم نشستند تا شاید آشتی کنند ، اتفاق مهمی بود که سبب شد تا علی دایی مصاحبه ای آتشینش در حمایت از رحیمی را بیخیال شود و به بازی های آینده فکر کند. اینکه سیاسی و رحیمی چند وقت به رفاقت شان ادامه می دهند پرسشی است که این دست یا علی شان به همراه دارد.

امیر رضا خادم معاون وزیر و مامور پرونده خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس ساعاتی قبل از آشتی کنان به خبرآنلاین گفته بود همه تلاشش این است که دو طرف را با هم اشتی دهد و البته این اتفاق در جلسه ای طولانی افتاد. قرار شد که مدیر تیم شرایطی ایجاد کند که اعضا بتوانند در جلسه ای رودررو با دایی حرف بزنند و با سرمربی به تعامل برسند. تا شاید پرسپولیس بحران را پشت سر بگذارد.

سیاسی رئیس هیات مدیره در برنامه 90 گفت:« ما در هیات مدیره اتحاد خوبی داریم . ابعاد دعوای من و رحیمی این قدر بزرگ تبود .» او درباره اینکه چرا این قدر رئیس هیات مدیره پرسپولیس مصاحبه می کند ، گفت:« باشگاه های بزرگ خارجی مشکلات ما را ندارند ، این فرمایش درست است اما این همکاران مطبوعاتی هستند که زنگ می زنند و من خجالت می کشم که به خبرنگاران پاسخ ندهم . من باید کمتر مصاحبه کنم و این حرف را قبول دارم. البته من هیچ وقت نگفتم که دایی را عوض می کنم. الان که تیم مشکلی ندارد . من و رحیمی مشکل بزرگی نداریم که آشتی کنان مان صوری باشد. »

او درباره اینکه باشگاه راه آهن را خریده است ، گفت:« نه اصلا این طور نیست. استیلی راه آهن را با برادر من و چند نفر دیگر از دوستان شان خریدند و من هیچ نقشی در این مسئله ندارم. خرید راه اهن خیلی سرمایه بزرگی نبوده است. من در پرسپولیس هم هیچ نقش سرمایه ای ندارم.  » او در پاسخ به این سئوال که رانت حضور در پرسپولیس به دردش می خورد گفت:« نه این رانت به درد من نمی خورد. ما درآمدهای باشگاه و هزینه کرد تیم را مدیریت می کنیم. من در شهرداری فعالیت نمی کنم اما پیمانکار شهرداری هستم. باشگاه راه آهن را هم برادرم خریده است نه شرکت اقلیم سازان ما.»

او درباره برکناری دایی گفت:« این حرف صحت ندارد و هیچ وقت این بحث مطرح نشده است.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)