پرسپولیس نیوز : تیم‌های پایه پرسپولیس، رقابت‌های این هفته قهرمانی فوتبال تهران را با یک پیروزی و سه تساوی پشت سر گذاشتند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پیروزی این هفته تیم‌های پایه پرسپولیس را سرخپوشان نونهال رقم زدند. نونهالان با گل دقیقه 16 علی خدایی برابر پیکان به پیروزی رسیدند. تیم نونهالان در 25 بازی، 17 پیروزی کسب کرده‌اند و در حال حاضر در مکان چهارم جدول قرار دارند. سرخپوشان نونهال این هفته از ساعت 14 روز پنجشنبه در زمین فراهانی میهمان تیم میعاد کوشان خواهند بود.

این هفته نوجوانان پرسپولیس هم در بازی خارج از خانه با احسان ری به ششمین تساوی خود در 25 بازی دست پیدا کردند. آنها که 10 پیروزی در کارنامه دارند برابر احسان ری ابتدا با گل حسن قلی‌زاده از حریف پیش افتادند اما در دقیقه 70 روی یک ضربه پنالتی گل تساوی را دریافت کردند.

نوجوانان پرسپولیس که چند هفته روی نوار پیروزی حرکت می‌کردند، در حال حاضر با 36 امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارند. آنها این هفته از ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه اسماعیلی میزبان تیم دارایی نوین خواهند بود.

و اما جوانان پرسپولیس هم این هفته برابر تیم صبا به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند. گل‌های سرخپوشان در این بازی توسط امیررضا قاسمی و محمد خسروی به ثمر رسید و در حالی که بازی دو بر یک به سود پرسپولیسی‌ها جریان داشت، در دقیقه 90 روی یک ضربه پنالتی نتیجه تساوی رقم زده شد.

سرخپوشان جوان که در حال حاضر با 15 برد و 5 تساوی از 28 بازی و 50 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارند و این هفته از ساعت 14 روز پنجشنبه در ورزشگاه پنجم آذر میهمان تیم مقاومت خواهند بود.

امیدهای پرسپولیس هم که در این هفته در حالی کار خود را با تساوی یک بر یک پایان دادند که در نیمه اول بازی از حریف خود عقب افتادند ولی در دقیقه 65 بازی توسط محمد خسروی که برای جوانان هم گلزنی کرده بود، گل تساوی را وارد دروازه حریف خود کردند. سرخپوشان در نیمه دوم کاملا از حریف خود سر بودند.

سرخپوشان امید که در حال حاضر در 29 بازی، 15 پیروزی و هشت تساوی را کسب کرده‌اند با 53 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارند، این هفته از ساعت 11 روز شنبه در ورزشگاه جی برابر نیروی زمینی قرار می‌گیرند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)