پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک روز با 3 روز فرق دارد به همین دلیل اعتصاب‌ها به ضرر پرسپولیس شد.

نیلسون کوریا درباره بازی پرسپولیس با فجر سپاسی و تساوی یک بر یک سرخ‌پوشان در شیراز اظهار داشت:  متأسفانه ما بازی خوبی را مقابل فجر انجام ندادیم. هر چه در توان ما بود تلاش کردیم اما نتوانستیم خوب خود را در زمین نشان بدهیم.

وی افزود: متأسفانه 2 امتیاز شیرین را از دست دادیم البته گل اول را زدیم اما متأسفانه خیلی راحت گل خودمان را از دست دادیم. به نظر من فجر سپاسی آنقدر خوب بود که پرسپولیس دیگر نتوانست به بازی برگردد و به همین دلیل امتیاز شیرینی را از دست دادیم.

نیلسون تاکید کرد: ما باید تمرکزمان را برای 4 بازی بعدی بیشتر کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم. ما باید بازی‌های خودمان را ببریم و بعد منتظر اتفاقات فوتبال باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا نه؟ گفت: ما 5 امتیاز از آنها کمتر داریم اما هنوز بازی مانده است. ما باید برای 12 امتیاز خیلی بیشتر تلاش کنیم و قدر گل‌های زده‌مان را بیشتر بدانیم. ما فقط می‌توانیم ببریم و بعد به نتایج حریفانمان نگاه کنیم. اگر نبریم  درباره نتایج تیم‌های دیگر هم نظر بدهیم.

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا اعتصاب‌ها در این بازی تأثیر داشت، گفت: اگر راستش را بخواهید باید بگویم بله. 3 روز با یک روز فرق دارد. به نظرم اکثر کارشناسان می‌دانند ارتفاع شیراز از تهران بالاتر است و از لحاظ هوازی و قدرتی ما را دچار مشکل کرد.100درصد 3 روز اعتصاب روی روند کاری ما تأثیر داشت.

وی در پایان در مورد یک صحنه که مجبور به دریبل بازیکن حریف شد، گفت: وقتی محسن بنگر توپ را در آن صحنه به من داد اصلا زمان نداشتم که زود تصمیم‌گیری کنم فقط باید یک کاری انجام می‌دادم. اگر شوت می‌زدم به حریف برخورد می‌کرد، به همین دلیل مجبور شدم حریف را دریبل کنم. البته اعتماد به نفس کامل را داشتم و از اینگونه کارها باز هم انجام داده بودم. بالاخره یک دروازه‌بان باید اعتماد به نفس لازم را همیشه داشته باشد که یکی از آنها دریبل کردن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)