پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دروازه را دیدم و به توپ ضربه زدم، پس به هیچ عنوان گل من به مس کرمان شانسی نبود.

پیام صادقیان در مورد بازی مقابل مس کرمان اظهار داشت: خوشبختانه در روزهایی که امتیازهای لیگ برتر دو برابر پس از هر بازی محسوب می‌شود با یک نتیجه خوب توانستیم تا در جدول لیگ برتر دوباره به صدر برگردیم.

وی افزود: البته ما می‌توانستیم در هفته‌های گذشته نیز همین صدر را نگه داریم اما متاسفانه روی یک غافلگیری دو هفته‌ای از جمع بالانشینان دور بودیم ولی خیلی خوب دوباره برگشتیم، در اینگونه شرایط برگشت‌تان به شرایط ایده‌آل خیلی حساس است اما خدا را شکر برای ما این اتفاق افتاد.

مهاجم قرمزپوشان درباره گلزنی مهاجمان تیم نیز گفت: بالاخره همیشه آنهایی که در خطوط جلویی بازی می‌کنند باید خطرناک باشند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم، خوشبختانه مهاجمان ما همه خطرناک هستند و این موضوع کار را برای حریفان سخت می‌کند، در بازی مقابل مس دیدید که پای همه بازیکنان ما به گل باز شد و این هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ تیمی برای ما یک اتفاق خوب بود.

صادقیان در مورد گلزنی خودش نیز گفت: من در آن صحنه دروازه حریف را دیدم و سپس به توپ ضربه زدم، شانسی که نزدم، بالاخره توپم هدف داشت که وارد دروازه شد، مثل همه بازیکنان دوست داشتم گل بزنم اما باز هم می‌گویم دیدید که در دادن پاس‌های گل هم شریک بودم و مهم 3 امتیاز بازی بود.

وی یادآور شد: ما دو بازی حساس دیگر با توجه به فاصله‌های کم در بالای جدول در پیش داریم، سایپا تیم بسیار خوبی است و می‌خواهیم باخت در کرج را جبران کنیم، از طرفی دیگر نباید لغزشی در جدول لیگ برتر داشته باشیم تا خدای ناکرده دوباره با بالای جدول فاصله بگیریم، کارمان بسیار سخت است اما با شرایط تیمی که داریم و ان‌شاالله با دو تا سه امتیاز خوب مقابل سایپا و ملوان، همین روند را ادامه خواهیم داد تا ان‌شاالله در انتهای فصل به هدف‌مان برسیم.

صادقیان در پایان در پاسخ به سوالی که برخی ها می‌گویند داوری به نفع سرخپوشان شده، گفت: من در این باره حرفی ندارم. پس از بازی با مس نیز حرفی در این باره نزدم، بالاخره کارشناسان درباره این موضوع باید صحبت کنند، ما کار خودمان را کردیم و با یک برد قاطع جای حرف و حدیثی نگذاشتیم اما بازی قبلی تمام شد و حالا باید به آینده فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)