پرسپولیس نیوز : باشگاه الهلال برای ایجاد تاخیر در پرواز پرسپولیسی‌ها حدود 15 میلیون دلار هزینه کرد.

قدیمی، یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان در خصوص علت تاخیر پرواز پرسپولیسی‌ها اظهار داشت: گویا مسئولان سعودی برای ایجاد تاخیر در پرواز پرسپولیس حدود 15 میلیون دلار هزینه کرده‌اند تا یکی از قطعه‌های باند فرودگاه ریاض را تعویض کنند.

 

 پرسپولیسی‌ها قصد داشتند ساعت 15 امروز (یکشنبه) با پروازی اختصاصی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به شهر ریاض بروند که با کارشکنی عربستانی‌ها این پرواز به تأخیر افتاد.

در اعلام بعدی به پرسپولیسی‌ها قرار بود این پرواز ساعت 18 انجام شود اما در حالی که ساعت از 19:30 هم گذشته این پرواز هنوز انجام نشده است. بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اکنون در هواپیما نشسته‌اند و پس از حضور آنها در هواپیما یکی از مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان در این خصوص با پرسپولیسی‌ها صحبت کرد.

 

این مسئله در ادامه همان کارشکنی سعودی‌ها نسبت به سفر سرخ‌پوشان به عربستان صورت گرفته است.

 

قدیمی یکی از مسئولان پرواز ماهان با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در این باره گفت: عربستانی‌ها یک قطعه از باند فرودگاه را عوض کرده‌اند تا پرواز ما به تاخیر بیفتد. جالب است که تعویض این قطعه ۱۵ میلیون دلار هزینه داشته است.

این موضوع با تعجب کاروان پرسپولیس همراه بود تا جایی که کریم باقری و محمود خوردبین با شوخی گفتند همین مبلغ را به ما می‌دادند تا ما خودمان به ریاض نرویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)