پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیبس با نتیجه 5 بر صفر تیم توحید را شکست داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نونهالان سرخپوش در دیدار برابر توحید به برتری 5 بر صفر دست پیدا کردند. گل‌های پرسپولیس توسط؛ علی خدایی (3 گل)، مهرشاد مولایی و یوسف حیدری به ثمر رسید. شاگردان ضیاء عربشاهی با این برد توانستند در سه بازی، 2 پیروزی کسب کنند.

 

هچنین تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس علیرغم برتری در دیدار برابر سایپا، به شکست یک بر صفر برابر میهمان رضایت داد.

سرخپوشان پس از دو برد، در خانه یک بر صفر مغلوب سایپا شدند. پرسپولیسی‌ها گل سایپا را مردود می‌دانستند ولی نظر داور با مشورت کمک داور تغییر کرد. شاگردان یوسفی در طول بازی برتری مطلق داشتند ولی در پایان وقت قانونی و اضافه گلی به ثمر نرسید.

 

 سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت: اگر روز اول نبردیم، اسیر حوادث شدیم و می‌خواهیم پیروزی‌ها را ادامه بدهیم و در دور برگشت بازی رفت برابر سایپا را جبران می‌کنیم.

ضیاء عربشاهی  افزود: این هفته پیروزی پر گلی داشتیم ولی بچه‌ها می‌توانستند در هر نیمه دو، سه گل دیگر هم بزنند اما در کل از عملکرد بچه‌ها واقعا راضی هستیم.

وی ادامه داد: البته تیمی که روبروی ما قرار گرفت، تیم دست و پا بسته‌ای نبود ضمن اینکه استقلال برابر این تیم با دو گل به پیروزی رسیده بود. بچه‌های ما عملکرد خوبی داشتند و در سه بازی، دو پیروزی کسب کردیم و روز اول هم در بازی با سایپا اسیر حوادث شدیم. کارت بازی سه بازیکن ما آماده نشده بود و با این وجود بچه‌ها فرصت‌های خوبی هم داشتند که نزدند ولی الان تیم شرایط خوبی دارد. به خاطر شروع دیر هنگام تمرینات، مشکل هوازی داشتیم که کم کم در حال برطرف شدن است.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: روز جمعه در زمین خودمان برابر تیم پارسیان بازی داریم. ساعت بازی هنوز اعلام نشده است ولی می‌خواهیم با ادامه روند پیروزهای‌مان، بازی رفت برابر سایپا را هم در دور برگشت جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)