پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس  گفت:وقتی تیمی بازیکنان خود را در اختیار ندارد اگر قرار باشد کاسه چه کنم، چه کنم به دست بگیرد که اوضاع بدتر خواهد شد.

مصطفی قنبرپور در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان در یک شرایط بسیار خوب و ایده آلی قرار دارد و فکر می کنم با توجه به پایان تمرینات بدنسازی تیم در ر یکاوری خوبی که تمامی بازیکنان زیر نظر برانکو ایوانکوویچ انجام دادند، تیم قدرت بسیار خوبی پیدا کرده تا در بازی اول مقابل پدیده گام اول را محکم بردارند.

وی در خصوص اینکه سرخپوشان باید در بازی با تغییرات زیادی به میدان برود، اظهار داشت: به هرشکل این از اتفاقات فوتبال است و کاری هم نمی شود کرد. وقتی تیمی بازیکنان خود را در اختیار ندارد اگر قرار باشد کاسه چه کنم، چه کنم به دست بگیرد که اوضاع بدتر خواهد شد. اما مطمئنا در پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ جایگزینان بسیار خوبی را در نظر دارد و با توجه به انگیزه ای که من در بازیکنان می بینم مطمئنا می توانیم نتیجه بسیار خوبی را از همان هفته اول در رقابت های تیم رقم بزنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص موضوع محمد عباس زاده و مسعود همامی تصریح کرد: تا آنجایی که من می دانم این دو نفر ابتدای فصل در تفکرات برانکو ایوانکوویچ جایی نداشتند اما در خصوص بقیه مسایل من چیزی واقعا نمی دانم و باید کادر مدیریت در این باره پاسخگو باشد.

قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: دیروز یک کار ارزشمند در باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و آن هم بایگانی کردن پیراهن شماره 7 پرسپولیس بود. امیدوارم قدر اسطوره های خود را بدانیم و به آنها بیشتر احترام بگذاریم. به نظر من کار بسیار خوب و پسندیده ای از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)