پرسپولیس نیوز :  مدافع پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید 12 سال بوده در ورزشگاه کارگران حاضر نشده و از حضور در این مکان کیف می‌کند.

بهروز رهبری فرد در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی با ستارگان میلان گفت: 12 سال بود که در ورزشگاه کارگران حاضر نشده بودم. من گرما و سرمای اینجا را حس کرده‌ام و در اینجا هوادارانی بودند که همیشه حامی ما محسوب می‌شدند. دو شب است که از ذوق نخوابیده‌ام و با وجود اینکه وضعیت پایم خراب است به تمرین آمده‌ام. واقعا دارم کیف می‌کنم.

مدافع پیشکسوت پرسپولیس در پایان و در پاسخ به این سوال که رابطه‌اش با علی پروین چگونه بوده است، اظهار کرد: در این دو، سه روز با ایشان ساخته‌ایم (با خنده).قرار است آقای خوردبین بیایند و با گل و شیرینی که به من می‌دهند، به سمت آقای پروین برویم.

رهبری فر گفت: من دو بار از پرسپولیس اخراج شدم که با گل و شیرینی که تدارکات تیم و آقای خوردبین تهیه کردند و به 48 ساعت نرسیده با آقای پروین آشتی کردم. یک بار بعد از بازی با الهلال بود که پنالتی نزدم و یک بار بعد از بازی با استقلال بود که در آن دیدار من را در ترکیب نگذاشتند و مصاحبه‌های تندی انجام دادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)