سه شنبه 1 ارديبهست:(22:27)

مرجع خبري پرسپوليس: تیم فوتبال پرسپولیس دیدار مقابل الغرافه قطر را با شکستی سنگین پشت سرگذاشت و به رده دوم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرد.

تیمهای فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر از ساعت 20 امشب در ورزشگاه الغرافه شهر دوحه برگزار کننده دیداری در چارچوب هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بودند، دیداری که در پایان به برتری  5 بر یک نماینده قطر انجامید.

در این بازی ابتدا تیم الغرافه در دقیقه 8 توسط فرناندائو گل اول را به ثمر رساند. این مهاجم برزیلی روی ارسال سعد الشماری از جناح راست هنرمندانه دروازه حقیقی را گشود. در ادامه تیم پرسپولیس روی به بازی تهاجمی آورد اما حملات احساسی این تیم راه به جایی نبرد تا اینکه تیم الغرافه در دقیقه 44 توسط کلمرسون به گل دوم دست یافت.

در ادامه بازهم دو مهاجم برزیلی الغرافه نقشی تعیین کننده ایفا کردند و با خلق موقعیتی دیگر تیم شان را در دقیقه 2+45 به گل سوم رساندند. این بار شوت بلند فرناندائو را علیرضا حقیقی بصورت ناقص دفع کرد تا کلمرسون توپ سرگردان مقابل دروازه پرسپولیس را به تور دروازه این تیم بچسباند.

در نیمه ی دوم نیز الغرافه دو گل دیگر توسط نشاط اکرم و کلمرسون در مقابل تک گل علی کریمی روی یک ضربه سر، به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه 5 بر یک پایان یای.
 
کریمی البته یکبار دیگر نیز توپ را به تور رساند که داور اعلام آفساید کرد تا بازی با همان نتیجه 5-1 به پایان برسد. پرسپولیس در نیمه ی اول نیز یک بار از روی یک شوت 20-30 متری تیر دروازه الغرافه را به لرزه در آورد.
 
قضاوت دیدار برعهده یوئیجی نیشیمورا از ژاپن بود و به نوروزی و نیکبخت و توره از پرسپولیس و جورج سماکور، حامد ظاهر، الحاجی عیسی از تیم الغرافه کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیس با قبول شکست در این بازی 7 امتیازی ماند و با تفاضل گل صفر پایین تر از تیم الشباب عربستان در مکان دوم جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ایستاد. نماینده عربستان در حال حاضر با کسب 7 امتیاز از سه بازی و تفاضل گل 4+ صدرنشین این گروه است. الغرافه با پیروزی مقابل پرسپولیس با 6 امتیاز جایگاه خود را در مکان سوم جدول رده بندی گروه C استحکام بخشید.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت22:15 دقیقه سه شنبه شب دیگر تیم فوتبال الشباب عربستان در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض به دیدار الشارجه امارات می رود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)