جمعه 9 اسفند (17:12)

مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیمهای فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر با تساوبدون گل به پایان یافت، ادامه حواشی این مسابقه را مرور می کنید:

چند نفر از تماشاگران تيم فوتبال سپاهان كه در ورزشگاه فولادشهر تخلف كرده بودند، توسط ماموران نيروي انتظامي دستگير شدند.
 ادامه حواشی:

این بار کسی کور نشد! دستگیری سپاهانی های یاغی

تشویق عماد رضا برای گل نزنی!

سپهر حیدری؛ کابوس سپاهانی ها هو شد

اعتراض باقری برای بازی جوانمردانه

و …

روی ادامه مطلب کنید..

چند نفر از تماشاگران تيم فوتبال سپاهان كه در ورزشگاه فولادشهر تخلف كرده بودند، توسط ماموران نيروي انتظامي دستگير شدند. در پايان مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان عده‌اي از تماشاگران سپاهان كه از نتيجه به دست آمده ناراضي بوده و باعث اغتشاش در ورزشگاه شده بودند از سوي ماموران نيروي انتظامي دستگير شدند.

مهاجم عراقي تيم فوتبال سپاهان بعد از اينكه چند موقعيت گلزني را از دست داد، از سوي هواداران پرسپوليس مورد تشويق قرار گرفت. عدم گلزني عماد محمد رضا در موقعيت‌هاي به دست آمده هواداران پرسپوليس را خوشحال كرد و وي از سوي هواداران اين تيم مورد تشويق قرار گرفت.

* مسئولان ورزشگاه فولادشهر و هيات فوتبال اصفهان از حضور خبرنگاران در راهروهاي ورزشگاه جلوگيري كردند و مانع مصاحبه خبرنگاران با بازيكنان تيم‌ها شدند. اين براي اولين بار نيست كه اين موضوع اتفاق مي‌افتد و در بازي‌هايي كه در اين ورزشگاه انجام مي‌شود، تكرار شده است.

* پلاكاردهايي در ورزشگاه فولادشهر نصب شده بود كه نشان مي‌داد مسابقات فوتبال بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي كه قرار بود در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود لغو شده است و در ورزشگاه ديگري برگزار خواهد شد.

*بعد از حضور نيكبخت در زمين مسابقه اين بازيكن از سوي هواداران سپاهان مورد خطاب قرار گرفت و عليه او شعار دادند.
*هنگامي كه بازيكنان سپاهان درحال تدارك حمله به دروازه پرسپوليس بودند عباس محمدي دروازه‌بان سپاهان با گرم كردن خود در محوطه 18 قدم با اعتراض تماشاگران پرسپوليس روبرو شد.

* تمامي عكاسان و خبرنگاران در نيمه اول مسابقه پشت دروازه پرسپوليس مشغول پوشش خبري بازي هستند.

* اسكوربورد ورزشگاه فولادشهر در دقيقه 35 بازي شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 14 هزار نفر نشان داد كه با توجه به ازدحام شديد هواداران در داخل و بيرون ورزشگاه موجب تعجب همگان شد.

* هادي اصغري آقاي گل فصل گذشته ليگ برتر و بازيكن تيم سپاهان با حضور در جايگاه ويژه ورزشگاه فولادشهر از نزديك بازي تيمش مقابل پرسپوليس را تماشا كرد.  

در جريان برگزاري مسابقه تيم هاي سپاهان و پرسپوليس از بلندگوي ورزشگاه فولاد شهر نتيجه ديدار تيم هاي استقلال اهواز و ذوب اهن با برتري نماينده اصفهاني اعلام شد كه همين موضوع خوشحالي هواداران را در پي داشت.

*در نيمه اول مسابقه خطايي روي يكي از بازيكنان پرسپوليس انجام شد. اعلام نشدن اين خطا از سوي داور مسابقه موجب شد احسان حاج‌صفي بازي جوانمردانه را رعايت نكرده كه اين كار اعتراض شديد كريم باقري را به همراه داشت.

* شال‌گردني كه در مسابقه دربي بر گردن نلو وينگادا، سرمربي پرسپوليس بود در اين مسابقه هم همراه او بود.

* بارش باران و لغزنده شدن زمين در نيمه دوم روي بازي 2 تيم تاثير منفي گذاشته است.

مدافع تيم پرسپوليس از سوي هواداران تيم سپاهان هو شد و شعارهايي عليه او در ورزشگاه فولادشهر سر داده شد.  سپهر حيدري، مدافع تيم پرسپوليس و زننده گل قهرماني اين تيم در فصل گذشته ليگ برتر مقابل سپاهان از سوي هواداران اين تيم مورد فحاشي قرار گرفت.

*تعدادي از اعضاي كادر تداركات پرسپوليس با حضور در جايگاه ويژه اين مسابقه را از نزديك مشاهده كردند و علاوه بر آنها بازيكناني كه در تركيب 18 نفره تيم حضور ندارند روي سكوها نشسته و بازي را تماشا كردند.

* در نيمه دوم مسابقه هواداران سپاهان به شدت محمود كريمي را تشويق كرده و خواهان حضور وي در اين مسابقه حساس شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)