مرجع خبری پرسپولیس : تاكنون هيچكدام از تماشاگران در ورزشگاه آزادي تخلفي را صورت نداده اند و هيچ درگيري هم بين آنها گزارش نشده است.

 

بر اساس اعلام حراست ورزشگاه آزادي با وجود اينكه بليط‌فروشي ديدار امروز تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از ساعت پنج صبح آغاز شده و اين ساعت هم نزديك به 50 هزار هوادار در استاديوم حاضر شده‌اند، اما تاكنون يك هوادار هم به دليل انجام تخلف دستگير نشده است.

 

حاشیه های شب گذشته
از ساعت پنج صبح امروز بليط‌فروشي‌ها مسابقه دربي استقلال و پرسپوليس آغاز شد كه هواداران بي‌شماري به ويژه تماشاگراني كه از شهرستان‌هاي مختلف از شب گذشته در برابر در ورزشگاه آزادي بودند با تهيه بليط وارد استاديوم شدند. 
تا نيمه شب گذشته سردار عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر با حضور در اطراف ورزشگاه آزادي جوياي حال و مشكلات هواداراني بود كه از شهرستان‌هاي مختلف كشور براي تماشاي بازي استقلال و پرسپوليس به تهران آمده بودند.

احمدي در ورزشگاه
احمدي معاون فرهنگي سازمان ليگ برتر از ساعات ابتدايي ورود تماشاگران در ورزشگاه همراه آنها بود و برنامه‌هاي فرهنگي پيش‌بيني شده براي هواداران قبل از آغاز مسابقه را پيگيري و اجرا مي‌كرد.

تحويل چادر و پتو به هواداران
شب گذشته در حدود 1500 نفر از هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس از شهرستان‌هاي مختلف كشور در حاشيه‌هاي اطراف ورزشگاه آزادي حاضر شده بودند تا صبح امروز جزو اولين نفرات باشند كه به ورزشگاه مي‌روند البته به مرور زمان و هر چه به ساعات نيمه شب امروز نزديك مي‌شديم اين تعداد افزايش مي‌يافت.
در اين بين نيروي انتظامي، شهرداري و مجموعه ورزشگاه آزادي براي رفاه حال آنها چادر و پتو اهدا مي‌كرد.

گروه 50 نفره همياران هواداران
يك گروه 50 نفر به صورت داوطلب انتخاب شده‌اند كه با كاورهاي مخصوصي كه روي آنها نوشته شده است «از من بپرسيد» آماده راهنمايي هواداران براي جابجايي و اسكان در ورزشگاه هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)