آخرین پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس 1460 روز پیش

مرجع خبری پرسپولیس: با نتیجه پیروزی که در دربی شصت و هشتم برای پرسپولیس بدست آمد انتظار هواداران استقلال برای برد این تیم مقابل پرسپولیس حداقل نزدیک به 5 سال به طول خواهد کشید.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس پس از مسابقه رفت لیگ برتر 88-89 که با تساوی دو تیم استقلال پرسپولیس و مسابقه برگشت که با پیروزی دو بر یک تیم پرسپولیس پایان یافت ، بازهم تیم استقلال نتوانست مقابل رقیب دیرینه خود به برتری دست پیدا کند و حداقل تا مهر یا آبان ماه سال آینده که در لیگ دهم  مقابل سرخپوشان قرار خواهند گرفت نمی توانند شکست خود را جبران کنند.


البته این در صورتی است که دو تیم در مراحل بالای جام حذفی امسال به هم برخورد نکنند. آخرین باری که تیم استقلال موفق به شکست پرسپولیس شد به 14 آبان ماه 1384 بر می گردد که این تیم در یک روز بازانی با تک گل رضا عنایتی در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را با شکست بدرقه کرد .


از آن روز به بعد در مسابقات دو تیم دو پیروزی برای تیم پرسپولیس و 7 تساوی بدست آمده است و 1460 روز است که استقلالی ها در حسرت بردن پرسپولیس به سر می برند و اگر اتفاق خاصی نیفتد این انتظار نزدیک به 5 سال به طول خواهد انجامید.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)