مرجع خبري پرسپوليس: مدير برنامه‌هاي علي كريمي و مهدي رحمتي آخرين شرايط اين دو بازيكن را براي حضور در پرسپوليس تشريح كرد.

محمودرضا فاضلي در خصوص آخرين وضعيت علي‌كريمي اظهار داشت: در ديداري كه كريمي با انصاري‌فرد داشت درباره مسائل مالي حرفي زده نشد اما روز شنبه هفته جاري مدير روابط ‌عمومي باشگاه پرسپوليس كه نماينده سازمان تربيت‌بدني نيز است با من تماس گرفت و در خصوص علي كريمي و مهدي رحمتي گفت‌وگو كرد.
وي افزود: به باشگاه پرسپوليس اعلام كرديم سقف‌هاي قرارداد براي بعضي از بازيكنان بايد فرق داشته باشد كه مسئولان باشگاه پرسپوليس(مدير روابط‌ عمومي) مجددا با من تماس گرفت و پيشنهاد باشگاه را دادند كه من آن را تا حدودي قبول كردم. اين موضوع در رابطه با رحمتي و كريمي يكسان بود.
فاضلي كه مديربرنامه هاي رحمتي نيز است، ادامه داد: پس از اينكه اين صحبت‌ها به نتيجه رسيد از باشگاه پرسپوليس خواستم به صورت مكتوب درخواست خود را درباره اين دو بازيكن براي من فكس و نحوه پرداخت پول خود را اعلام كنند كه در ميانه فصل دچار مشكل نشويم اما با وجود اينكه شماره فكس از من گرفته شد تا به امروز اين كار صورت نگرفته است.


مدير برنامه‌هاي رحمتي و كريمي خاطرنشان كرد: مشكل كريمي براي پيوستن به پرسپوليس پول نيست اما بايد قبول كرد كه اين بازيكن به خاطر شرايط خاص فصل قبل به دليل علاقه‌اش به پرسپوليس با درآمد كمي به اين تيم آمد و بايد به او حق داد كه امسال تصميم بهتري بگيرد.
وي با رد خبر پيشنهاد 500 ميليوني كريمي به پرسوليس كه انصاري فرد آنرا عنوان كرده بود؛‌ يادآور شد: من حتي با مسئولان باشگاه پرسپوليس در مورد اينكه درخواست كرده بودند قرارداد كريمي دو ساله باشد به توافقاتي رسيده بوديم اما تا اين لحظه درخواست مكتوبي را كه از باشگاه خواسته‌ام به من اعلام نشده است.
فاضلي تصريح كرد: كريمي 30 سال دارد و اميدوار هستم اگر او را نمي‌خواهند زودتر تكليف را مشخص كنند. او پيشنهادهاي خوبي از ايران و تيم‌هاي عربي و يك تيم خوب اروپايي كه دوست ندارم اسم آن را اعلام كنم دارد و اميدوارم هر چه زودتر تكليف اين بازيكن را مشخص كند.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)