مرجع خبری پرسپولیس : جلسه امروز محمد علي‌آبادي با غلامرضا كرد زنگنه مسئول بخش خصوصي‌سازي كشور در حالي انجام گرفت كه به ادعاي بسياري از رسانه‌ها امروز روز آخر كاري محمد علي‌آبادي در سازمان تربيت‌بدني است.

در جلسه امروز سازمان تربيت‌بدني با مديران سازمان خصوصي سازی مقررشد كه 51 درصد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس به هواداران و 49 درصد به افراد حقيقي، حقوقي و تعاوني‌ها واگذار شود.
غلامرضا كرد زنگنه رییس سازمان خصوصي‌سازي كشور ضمن بيان مطلب فوق افزود: در راستاي اجراي دستور ريیس جمهور مبني بر واگذاري سهام دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به مردم، امروز جلسه‌اي با رئيس سازمان تربيت‌بدني برگزار كرديم و به نتایج خوبی هم دست یافتیم .
وي ادامه داد: در اين جلسه مقررشد در ابتدا دو شركت تعاوني سهامی عام تشكيل شود و پذيره‌نويسي براي خريد سهام از طریق این شرکت تعاونی ها توسط هواداران صورت گيرد.
مسئول خصوصي‌سازي كشور اضافه كرد: در جلسه‌اي كه با مديران سازمان تربيت‌بدني داشتيم مقرر شد 51 درصد از سهام اين دو باشگاه به هواداران و 49 درصد به اشخاص حقوقي و يا حقيقي و تعاوني‌ها واگذار شود.


كرد زنگنه گفت: اينكه گفته مي‌شود بايد بدهي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس تسويه حساب و بعد از آن به بخش خصوصي واگذار شود درست است اما این مهم در مراحل اجرا و واگذاري رسيدگي و حل خواهد شد.
وي افزود: به غير از استقلال و پرسپوليسدر حال حاضر در كشور باشگاه دولتي نداريم. انشاءالله با واگذاري اين دو باشگاه به بخش خصوصي از مشكلات دو باشگاه پرطرفدار كشور هم كاسته شود.
جلسه امروز محمد علي‌آبادي با غلامرضا كرد زنگنه مسئول بخش خصوصي‌سازي كشور در حالي انجام گرفت كه به ادعاي بسياري از رسانه‌ها امروز روز آخر كاري محمد علي‌آبادي در سازمان تربيت‌بدني است و از فردا علي سعيد‌لو، معاون اجرايي رئيس‌جمهور به جاي وي سكان هدايت ورزش كشور را در دست خواهد گرفت. اینکه آیا این توافق نامه مورد تایید رییس بعدی سازمان خواهد بود یا خیر باید منتظر آینده نشست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)