پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما بر روی موضع خودمان درباره مهرداد پولادی استواریم اما صدور ITC او از فیفا پیرو تصمیمی است که فدراسیون فوتبال گرفته است.

مهدی خواجه‌وند در خصوص قرارداد مهرداد پولادی با باشگاه الشحانیه قطر و اینکه ITC این بازیکن توسط فیفا صادر شده گفت: ما کماکان بر روی موضع خودمان هستیم و اجازه ندادیم که این بازیکن از ما جدا شود اما این که پولادی ITC خود را از فیفا گرفته پیرو تصمیمی است که فدراسیون فوتبال گرفته بود چرا که این بازیکن توسط آنها بازیکن آزاد اعلام شد اما ما در اینباره اعتراض ویژه کردیم و هنوز هم بر روی حرف خودمان هستیم و البته حق و حقوقمان را هم مطالبه می‌کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به این موضوع که مسئولان پرسپولیس ادعا داشتند پولادی با آنها قرارداد دارد پس چطور فدراسیون فوتبال رأی به آزاد بودن این بازیکن داده و آیا اینکه مسائل پشت پرده‌ای در این میان وجود دارد ادامه داد، ظاهراً کمیته انضباطی چنین تصمیمی گرفته اما برای ما هم جالب است که در شرایط مشابه که بازیکنانی چنین وضعیتی را داشتند چنین احکامی صادر نشده اما برای پولادی این حکم صادر شده و برای ما این مسئله جالب است اما درباره مسائل پشت پرده نظری ندارم.

سخنگوی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که گفته علاوه بر حق رشد پیام صادقیان آنها مطالبه حق رشد شهاب گردان و حسین ماهینی را هم از پرسپولیس می‌کنند خاطرنشان کرد: همانطور که روز گذشته اعلام کردم چنین درخواستی برای ما هنوز نیامده است و هرگاه نامه رسمی در اینباره به باشگاه پرسپولیس برسد در خصوص آن حرف می‌زنیم.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که آیا این درخواست عجیب باشگاه ذوب‌آهن ارتباطی با رابطه فامیلی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن و علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس دارد یا نه، افزود:‌ بعید می‌دانم که باجناق بودن این دو نفر در این مسئله تأثیر داشته باشد اما شما باید از آقایان بپرسید که چه می‌خواهند و به دنبال چه چیزی هستند هرچند که فکر می‌کنم که اگر چنین موضوعی واقعیت پیدا کند در خیلی از تیم‌ها باید این مسئله لحاظ شود و فقط مختص دو سه بازیکن پرسپولیس نخواهد بود.

وی درباره شایعاتی مبنی بر قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با اسپانسر این باشگاه که شنیده می‌شود، گفت:‌کماکان سیاست ما حفظ اسپانسر است و همه چیز هم خوب پیش می‌رود.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات سیاسی در نشست خبری‌اش که گفته بود اگر لازم باشد همه هزینه‌های این باشگاه را تا پایان فصل از جیبش می‌دهد و آیا این مسئله به معنی قطع ارتباط با اسپانسر نیست، ادامه داد: بحث اسپانسر بحث دیگری است که مشغول کار خودشان هستند اما سیاسی به خاطر لطفی که پرسپولیس دارد چنین حرفی زده است.

وی در پایان درباره اینکه یکی از خبرگزاری‌ها که متصل به وزارت ورزش است در بهمن‌ماه سال گذشته از حضور یک فرد ضد انقلاب به عنوان رابط باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید برای برگزاری بازی خبر داده و آیا با این شرایط باز هم مسئولان وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس می‌توانند ادعا کنند که از حضور چنین شخصی در این میان بی‌اطلاع بودند گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس توضیح‌های خود را به نهادهای مختلف داده‌اند و قرار است به هیأت‌مدیره هم گزارش بدهند اما باز هم تکرار می‌کنم کسی نمی‌دانست او در این جلسه حضور دارد. اسنادی که هم در باشگاه وجود دارد نشان می‌دهد که سابقه‌ای از این فرد ضد انقلاب در میان نبوده است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)