پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان نسبت به فصل گذشته تغییراتی زیادی داشته است.

محمد نوری ابتدا در خصوص بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پس از تساوی مقابل نفت و صحبت‌هایی که مطرح شد قطعا با انگیزه مضاعفی به دیدار فولاد خواهیم رفت، بالاخره فولاد امسال یکی از مدعیان لیگ برتر است، با وجود آنکه تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته اما ما به این حرف‌ها کاری نداریم و فقط به امتیاز کامل فکر می‌کنیم.

نوری در پاسخ به سؤالی که آیا گرمای هوا در اهواز برای شما خطرناک نیست، گفت: ما در گرمای 40 درجه هم تمرین کرده ایم و فاصله گرمایی اهواز با تهران این روزها چندان زیاد نیست اما بالاخره این شرایط به نفع فولاد است ولی بهانه‌ای نمی‌شود که ما بخواهیم بازی را از دست رفته ببینیم.

وی افزود: البته مشکل دیگر ما زمین شخم زده اهواز است که کار را برای حمل توپ روی زمین سخت می‌کند. نمی‌دانم شرایط زمین دقیق چطور است اما باور کنید به دنبال این هستیم حداقل در زمینی بازی کنیم که بشود یک بغل پا زد و این خواسته زیادی نیست.

نوری در مورد شرایط خودش نیز گفت: خوشبختانه در آمادگی صد در صد هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم. امیدوارم اگر دایی به من اطمینان کرد کاری کنم که از ترکیب بیرون آمدنم دیگر سخت شود. آرزوی من موفقیت پرسپولیس است و باید این را بدانید که از همین اول راه باید محکم گام برداریم تا مثل پارسال به تک امتیازها در روزهای آخر پایبند نباشیم.

کاپیتان پرسپولیس همچنین در مورد خط هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد در تمام پست‌ها بازیکنان تأثیرگذاری دارد که همه خطرناک هستند اما مطمئن باشید که ما هم برنامه داریم و اجازه نخواهیم داد اتفاقات پارسال باز هم تکرار شود. فقط امیدوارم اسیر اتفاقات بازی با فولاد نشویم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)