پرسپولیس نیوز : مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین در جریان بازدید از شیرخوارگاه آمنه مبلغ 50 میلیون تومان به این شیرخوارگاه اهدا کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس مریم شفیعی مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین به همراه مهندس سیفی معاون وی و همچنین مسعود عبدالحمیدی مدیر اسپانسرشیپ این شرکت تبلیغاتی از جمله مهمانان ویژه بازدید ستارگان میلان و پرسپولیس از شیرخوارگاه آمنه بودند.

مریم شفیعی مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین زمانی که کودکان زیر 5 سال سرود شیرخوارگاه آمنه را همنوایی می کردند در گفتگو با دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و خانم موقر مدیر شیرخوارگاه آمنه از هدیه 50 میلیون تومانی شرکت کانون ایران نویت حامی برگزاری مسابقه به این شرخوارگاه خبر داد. دکتر هاشمی رئیس سازمان بهزیستی از این اقدام مدیرعامل شرکت کانون ایران نوین تقدیر و تشکر کرده و برای پرنسل این شرکت آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در گفتگو با دوربین های تلویزیونی از هدیه 50 میلیون تومانی حامی برگزاری مسابقه پرسپولیس و میلان به شیرخوارگاه آمنه خبر داد.

همچینن شرکت ایران نوین 100 اسباب بازی و عروسک پسرانه و دخترانه را در اختیار این شیرخوارگاه قرار داد و از سوی ستارگان دو تیم و مهمانان ویژه به کودکان این شیرخوارگاه هدیه داده شد. مراسم بازدید ستارگان میلان و پرسپولیس از شیرخوارگاه دقایقی پیش به پایان رسید و مدعوین پس از خداحافظی با یکدیگر با بدرقه پرسنل این موسسه خیریه ، شیرخوارگاه آمنه را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)