پرسپولیس نیوز : سرپرستان دو تیم راه آهن و پدیده در تمرین امروز سرخپوشان حضور یافتند.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش از ساعت 17:45 در زمین المپیک این جزیره برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* هوای جزیره کیش به شدت شرجی است اما در زمان تمرین سرخپوشان شرایط آب و هوایی در وضعیت بهتری قرار داشت.

* پیش از شروع تمرین سوشا مکانی و محمد عباس‌زاده با توپ فوتبال والیبال بازی کردند.

* رضا نورمحمدی که در بازی با سپاهان مصدوم شده بود امروز پا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد اما پشت پای چپ این بازیکن بانداژ شده بود.

* در زمانی که بازیکنان آقا وسط بازی می‌کردند پیام صادقیان که مدت زیادی به دنبال توپ می‌دوید با خنده به بازیکنان گفت که حالا همه رونالدو شده‌اند!

* به دلیل تاریکی هوا تمرین پرسپولیسی‌ها در زیر نور انجام شد.

* جلالی رئیس سازمان ورزش جزیره کیش امروز در تمرین پرسپولیسی‌ها حاضر بود.

* چهار دروازه‌بان در تمرین پرسپولیس حضور داشتند که به جز نیلسون و سوشا مکانی دو دروازه‌بان جوان هم زیر نظر نادر باقری تمرین کردند.

* تمرین پرسپولیسی‌ها با صحبت‌های حسین عبدی آغاز شد که این مربی 5 دقیقه برای بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد.

* حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز هم غایب بود چرا که این مربی قرار است امشب به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شود.

* بعد از صحبت‌های عبدی بازیکنان عکس دسته‌جمعی گرفتند.

* گرم کردن بازیکنان با پاس‌های کوتاه و زیر نظر مسعود مؤمنی مربی بدنساز این تیم انجام شد که به دلیل فرد بودن بازیکنان حسین عبدی خودش هم در تمرین حاضر شد و با هادی نوروزی پاس‌کاری می‌کرد.

* حدود 30 تماشاگر با حضور در ورزشگاه المپیک کیش تمرین سرخپوشان را زیر نظر داشتند.

* احمد نوراللهی، میثم حسینی و رضا حقیقی غایبان امروز تمرین پرسپولیس بودند که نوراللهی در تمرین تیم ملی امید حضور دارد و میثم حسینی و رضا حقیقی به دلیل مسائل انضباطی در تمرین سرخپوشان حضور نداشتند.

*‌ حمید علی‌عسگری تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس بود که با بازیکنان تمرین نکرد و روی نیمکت‌ نشسته بود. این بازیکن دقایقی به صورت خصوصی با محمود خوردبین صحبت کرد.

* شایعه بخشش میثم حسینی در تمرین امروز پرسپولیسی‌ها شنیده می‌شد. گفته می‌شود این بازیکن با دادن تعهد کتبی قرار است به جمع سرخپوشان در جزیره کیش اضافه شود و البته خوردبین سرپرست پرسپولیس نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این موضوع را تایید کرد.

* مهدی دغاغله مهاجم پرسپولیس امروز زیر نظر بدنساز این تیم امروز به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* پاس‌های کوتاه و سالم از دیگر تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود که حسین عبدی تأکید ویژه‌ای داشت این پاس‌ها روی زمین باشد و اگر بازیکنی پاسی را خراب می‌کرد برای تنبیه باید دراز و نشست انجام می‌داد.

* حسین عبدی در دقایقی از تمرین به مهدی فاطمی و افشین اسماعیل‌زاده تذکر داد که در تمرین کمتر حرف بزنند.

* هاشم حسینی سرپرست تیم پدیده فوتبال خراسان رضوی و بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست تیم راه‌آهن هم در تمرین سرخپوشان حضور یافتند که ابوالقاسم‌پور با خنده می‌گفت الان خبرنگاران اعلام می‌کنند که مسئولان دیگر تیم سیاسی هم به تمرین پرسپولیس آمدند!

* فوتبال در زمین و در قالب دو تیم سفید و نارنجی از دیگر تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود که این تمرین زیر نظر حسین عبدی انجام شد و او چندبار بازی را قطع کرد تا نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)