پرسپولیس نیوز : مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: فتح الله زاده بداند من در انتخابات فدراسیون طرفدار او هستم و اگر می توانستم رای بدهم حتما گزینه مورد نظر من، او بود.

محمد رویانیان درباره نتایج درخشان این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می کنم. درست است که مدتی است در این فوتبال نیستم اما نتایج پرسپولیس را دنبال می کنم. خوشحالم که این تیم با بازیکنان و کادر فنی بادرایتی که دارد توانسته خوشحالی را به هواداران تقدیم کند.به همین خاطر از آنها تشکر می کنم.

وی درباره کری خوانی های برخی بازیکنان استقلال و همچنین هواداران این تیم برای پرسپولیسی ها در نیم فصل اول که جایگاه آنها را به تمسخر می گرفتند و حالا آنها در دو امتیازی استقلال به سر می برند؛ خاطرنشان کرد: یادتان است من همیشه می گفتم جوجه را آخر پاییز می شمارند. به خاطر همین بود. شاهنامه آخرش خوش است و مطمئن باشید پرسپولیس لیگ را بالاتر از استقلال به اتمام می رساند. حاضرم به شما قول دهم این اتفاق می افتد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره رایگان شدن بازی های اکثر تیم های لیگ برتری و اینکه آیا این روش می تواند در بلندمدت به نفع فوتبال ما باشد یا خیر بیان داشت: چون خودم در حال حاضر در راس کار حضور ندارم نمی توانم با قطعیت در این باره صحبت کنم اما همین که این روش توانسته مردم را به ورزشگاه ها بکشاند به خودی خود خوب است. خوشبختانه پرسپولیس هم زیبا بازی می کند و همین باعث شده هواداران استقبال شان دوچندان شود. البته باید برای بلندمدت فکر و چاره بهتری اندیشید. به نوبه خودم ایده دیگری برای آوردن مردم به ورزشگاه ها داشتم و دارم که هر وقت قسمت شد دوباره به فوتبال برگردم این طرح را عملی می کنم.

وی درباره اظهارنظر چند روز پیش خودش مبنی بر اینکه برای کنترل کردن یکسری از بازیکنان پرسپولیس موتوری استخدام کرده بود گفت: ما با این کار نمی خواستیم مورد خاصی را پیدا کنیم. فقط یکی، دو تن از بازیکنان ما به کنترل و مراقبت بیشتری احتیاج داشتند و ما افرادی را استخدام کرده بودیم که در طول شبانه روز به آنها سر بزنند و جویای احوال شان شوند. این اتفاق کاملا به صورت محسوس رخ می داد و در تایم های مختلفی هم صورت می گرفت. این موتوری ها می رفتند و حال بازیکنان را می پرسیدند و اگر کمکی می خواستند هدایت شان می کردند.

رویانیان در پاسخ به این سوال که اگر این اتفاق بعد از او هم تکرار می شد آیا باز هم مشکلاتی برای بازیکنانی چون سوشا مکانی به وجود می آمد یا خیر، تصریح کرد: نباید از جوسازی رسانه ها در این قضیه غافل شد. هر بازیکن ممکن است خطا یا اشتباهی انجام دهد. مثل هر آدم عادی دیگری. باید با رافت کامل به او برخورد کرد و از رفتار بدش او را پشیمان کرد. همان دو بازیکنی که خدمت تان عرض کردم وقتی فهمیدند ما برایشان مراقب گذاشته بودیم، بسیار شرمنده بودند.

وی درباره کاندیداشدن علی فتح الله زاده در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اذعان داشت: فتح الله زاده بداند من طرفدار او هستم و اگر می توانستم رای بدهم حتما گزینه مورد نظر من، او بود.

رویانیان در پایان درباره اینکه اگر او الان رئیس فدراسیون فوتبال بود چه واکنشی در قبال مشکلات ایران و عربستان انجام می داد؛ گفت: بدون شک من با قدرت برخورد می کردم. آنها در حال مشکل سازی هستند و سیاست را داخل فوتبال کردند و باید خجالت بکشند. لازم است ای اف سی و فیفا با آنها رفتار قاطعی داشته باشند. عربستان دربرابر ایران چیزی نیست که بخواهد قد علم کند. دیپلماسی با آنها مفهومی ندارد. عربستانی ها هیچ چیزی از دیپلماسی نمی دانند. در نهایت به هیچ وجه راضی به بازی در کشور ثالث با عربستانی ها نمی شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)