پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دیدار مقابل تراکتورسازی، از هواداران پرسپولیس می‌خواهم ورزشگاه آزادی را پُر کنند.

محمد پنجعلی درباره درخواست تراکتور‌ی‌ها مبنی بر دادن بیش از 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه آزادی به آذری‌ها گفت: در این خصوص همیشه قانون حکمفرما بوده و ما هم برای بازی چهارشنبه باید طبق قانون عمل کنیم. تازه اگر بیش از 10 درصد هواداران تراکتور‌ بیایند هواداران ما چه کار کنند؟!

وی افزود: شب‌های ماه مبارک رمضان است و وقت علاقمندان برای تماشای فوتبال خالی‌تر می‌شود. انشاءالله صد هزار نفر از هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی می‌آیند و آن را پر می‌کنند. اگر ما بیش از 10 درصد به تراکتوری‌ها بدهیم و از طریق دیگر هواداران ما به ورزشگاه بیایند باید چه کاری انجام دهیم؟ پس بهتر است قانون رعایت شود.

پنجعلی ادامه داد: هواداران پرسپولیس در قدم اول این تیم را تنها نگذارند و برای یک شروع خوب فردا به ورزشگاه آزادی بیایند. به نظرم آنقدر پرسپولیس با حضور دایی و بازیکنان جدید جذاب شده که ما اصلا نمی‌توانیم بیش از 10 درصد به تیم‌های دیگر گنجایش ورزشگاه را بدهیم. تازه اگر شاید همین 10 درصد هم به آذری‌ها بدهیم خودمان دچار مشکل شویم اما بالاخره ما همیشه به هواداران تراکتور احترام می‌گذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)