پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان ورزش شهرداری از واگذاری دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به مدت 5 سال به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری و رئیس کارگروه واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در خصوص نشست امروز گفت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور آقای سجادی برگزار شد و قرار است کارگروهی برای در اختیار قرار دادن این دو ورزشگاه به دو باشگاه تشکیل شود. قرار است هر دو ورزشگاه به مدت 5 سال در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه استقلال و پرسپولیس به این قابلیت رسیده‌اند که ورزشگاه اختصاصی داشته باشند، گفت: هر دو استادیوم تقریبا مشابه هم هستندو فقط از لحاظ متراژ با هم تفاوت دارند. ورزشگاه امام رضا با رضایت مسئولان باشگاه استقلال در اختیار این باشگاه قرار گرفته است. ما فقط انتظار داریم این دو باشگاه با در اختیار قراردادن مدارس فوتبال به منطقه فضای ورزشی را در این محیط ایجاد کنند.

رضایی در خصوص اینکه چرا قرعه‌کشی در اینجا انجام شد ولی خبر از وزارت ورزش آمد، گفت: وقتی قرار شد که نمایندگان دو باشگاه به اینجا بیایند همه کارها انجام شده بود و فقط در اینجا مراحل پیگیری در اختیار گرفتن ورزشگاه به مسئولان استقلال و پرسپولیس تأکید شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)