پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسولیس گفت: با حل شدن مسائل حقوقی و اداری ظرف 10 روز ورزشگاه را در اختیار خواهیم گرفت.

جعفر کاشانی در خصوص واگذاری ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کاری بود که از بچگی آرزوی من بود دنبال این بودم که برای پرسپولیس باشگاهی درست شود. پس از سال‌ها این امر تحقق پیدا کرد. امیدوارم با فرهنگ‌سازی بسیاری از چالش‌ها در جامعه حل شود.

وی ادامه داد: اعلام کردند به مدت 5 سال این ورزشگا‌ه‌ها در اختیار دو باشگاه قرار می‌گیرد اما مسلما تداوم پیدا خواهد کرد. امیدوارم فرهنگ لازم در این دو باشگاه تحقق پیدا کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از قالیباف و سایر مسئولان شهرداری که این امکان را فراهم کردند و از کسانی که برای پربارتر شدن فرهنگ جامعه تلاش دارند، تشکر می‌کنم. پرسپولیس و استقلال دو باشگاه بزرگ هستند و کسانی که در راس قرار می‌گیرند باید مسائل اجتماعی را در نظر بگیرند.

کاشانی در مورد اینکه این باشگاه‌ها با استانداردهای AFC همخوانی ندارد، گفت: همه چیز به آینده باز می‌گردد. هدف این بود که این دو تیم به باشگاه تبدیل شوند.

وی گفت: برای من هر دو ورزشگاه یکی است و تفاوتی ندارد. در ملاقات یک ماه پیش به قالیباف هم گفتم این دو ورزشگاه را به این دو باشگاه بدهند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی در این باشگاه مستقر خواهید شد، گفت: مسائل حقوقی حل شود 10 روز بیشتر طول نمی‌کشد. باید پروسه اداری طی شود و پس از آن مشکلی نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه روزهای آخر نقل و انتقالات است و پرسپولیس هنوز دروازه‌بان نگرفته است‌،‌گفت: دروازه پرسپولیس همیشه محکم بود و نباید ناراحت باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)