پرسپولیس نیوز : باشگاه الهلال عربستان به اتفاقات دیدار با پرسپولیس اعتراض دارد و اعلام کرده است به زودی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض خواهد کرد.

 جدال حساس پرسپولیس با الهلال در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید.

این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود، یک گل به دنبال داشت که سهم پرسولیس بود. ضربه طارمی بدون آن که دروازه الهلال را تهدید کند با اشتباه مدافع برزیلی الهلال وارد دروازه این تیم شد تا نماینده ایران پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و به دیدار برگشت امیدوار شود.

کادر فنی و بازیکنان الهلال به شدت به عملکرد داور بازی اعتراض داشتند. این باشگاه سعودی بعد از پایان بازی نامه اعتراض‌آمیزی را به ناظر بازی داد و تاکید کرد که امروز (چهارشنبه) نیز نامه‌ای اعتراض‌آمیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد نوشت.

در بیانیه‌ای که سایت رسمی باشگاه الهلال آن را منتشر کرد، آمده است: "به قضاوت داور و کمک‌های او در این دیدار و همچنین همه آن چه در ورزشگاه آزادی رخ داد، اعتراض داریم و شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد."

در این بیانیه همچنین به رفتار حاضران در ورزشگاه اشاره شده است. به نظر می‌رسد که سعودی‌ها مثل همیشه به دنبال حاشیه‌سازی هستند. باشگاه الهلال در بیانیه جدید خود بعد از شکست برابر پرسپولیس همچنین نوشت: در این بازی بار دیگر شاهد شعارهای سیاسی در ورزشگاه بودیم و به طرف بازیکنان الهلال نیز اشیایی پرتاب شد.

شکست الهلال برابر پرسپولیس در فضای مجازی عربستان بازتاب زیادی داشت و بسیاری از مردم عربستان خواستار برخورد کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی تیم‌های ایرانی شده‌اند.

این اعتراضات دامنه‌دار سعودی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که آنها بارها به کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره رفتار بد تماشاگران ایرانی اعتراض کرده‌اند اما هیچ جوابی نگرفته و همچنان اصرار دارند که به این کار خود ادامه دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)