پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه پیشنهاد ۲۵ میلیاردی اسپانسرینگ این باشگاه پررنگ دنبال نمی‌شد، گفت: حواشی عامل قطع مذاکره با حامیان مالی است.

 علی اکبر طاهری در رابطه با اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: درباره مسائل فنی کارشناسان باید پاسخگو باشند اما آنچه بدیهی است این است که فشار زیادی روی تیم وجود داشت. این موضوع در بازی‌های گذشته به چشم می‌خورد.

وی همچنین افزود: من می‌دانستم و باور داشتم شرایط پرسپولیس تغییر می‌کند. در این مدت حتی فکر تغییرات در تیم و کادرفنی به ذهنم هم خطور نکرده بود چرا که می‌دانستم وضعیت اینگونه نمی‌ماند. باید از اعضای هیئت مدیره، بازیکنان، مربیان و به‌ویژه هواداران تشکر کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص کنار رفتنش از صندوق قهرمانان خاطرنشان کرد: برادر دیگری در صندوق قبول زحمت کرده است. در مورد پرسپولیس هم باید بگویم هیئت مدیره تشخیص داد بنده به‌عنوان سرپرست باشگاه فعالیت کنم و به‌زودی هم درباه آینده و مدیرعاملی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

علی اکبر طاهری اظهار کرد: در این مدت تقریبا در پرسپولیس تمام وقت کار می‌کردم و مسائل باشگاه را پیش می‌بردم. امروز دیگر رسما از صندوق جدا شدم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی به عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی خواهد شد، گفت: واژه‌ها و القاب زیاد مهم نیست. نباید به این موضوعات توجه کرد. ما کار خودمان را در باشگاه بدون توجه به القاب پیش می‌بریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا انتخاب اسپانسر برای باشگاه اینقدر طولانی شده است، تاکید کرد: ما چند نوع اسپانسرینگ داریم. گاهی اسپانسرها به صورت کلی می‌آیند و مبلغی را پیشنهاد می‌دهند ولی مسائل حاشیه‌ای باعث قطع مذاکراتمان می‌شود. از طرف دیگر ما می‌توانیم به صورت انفرادی و جداگانه بخشها و امکانات مختلف را به اسپانسر واگذار کنیم که این هم زمان می‌خواهد. متاسفانه ما زمان مناسبی نداریم و به سختی پیش می‌رویم ولی با صحبتهایی که تا الان با بعضی مراکز داشته‌ایم، امیدواریم که زودتر به نتیجه برسیم.

طاهری در پاسخ به این سئوال که «وضعیت اسپانسر ۵+۲۵ میلیاردتومانی که محمد رویانیان آن را به پرسپولیس پیشنهاد داده بود، چه شد؟» تصریح کرد: این اسپانسرها از قبل آمده بودند. من هم بعدا مصاحبه‌ای را دیدم که رویانیان نقش مشاور را در آن اسپانسر داشت ولی آن مذاکرات هم قطع شد. این پیشنهاد از قبل بود و آن را خیلی پررنگ دنبال نمی‌کردند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که بعضی از افراد برای پرسپولیس ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه گاهی جریان‌هایی ایجاد می‌شود که ما را وارد حاشیه می‌کند. من از همه می‌خواهم به جای اینکه به جان پرسپولیس بیفتند، کمک کنند تا بتوانیم کارها را پیش ببریم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره منتفی شدن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبیعی است که این موضوع تاثیر گذاشته شده بود چرا که هیچ‌ فرد یا گروهی نمی‌توانست به دلیل نامشخص بودن شرایط، سرمایه‌گذاری و فعالیت داشته باشد. مشکلات روزمره پرسپولیس آنقدر زیاد است که بیشتر وقت ما را می‌گیرد. بسیاری از افراد از باشگاه طلبکار هستند و در برخی موارد حتی یک برگه سند هم در باشگاه وجود ندارد که این موضوع کار ما را دشوارتر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)