پرسپولیس نیوز :  کاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید بازیکنان پرسپولیس با اعتصاب به پول خود نمی‌رسند. او از آنها می‌خواهد در 5 هفته پایانی لیگ به خاطر هواداران از مشکلات عبور کنند.

افشین پیروانی درباره اعتصاب مجدد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: این بازیکنان حق دارند چرا که حق و حقوق‌شان را نگرفته‌اند. البته من اعتصاب 48 ساعت پیش از داربی را رد می‌کنم و به هیچ وجه کارشان درست نبود. من آن حرکت‌شان را اصلا نپسندیدم و هرکس خط داده اشتباه کرده است.

او ادامه داد: الان شرایط تیم در جدول بهتر شده و با برد خوب مقابل سپاهان به کورس قهرمانی بازگشته‌اند. بازیکنان مطمئن باشند که الان هم کسی به دادشان نمی‌رسد.

پیروانی با انتقاد از بستن قراردادهای نجومی و گنگ با بازیکنان پرسپولیس گفت: من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی یک سوال دارم. اگر کسی جواب سوال ما را فهمید جواب بدهد. چطور است که یک نفر می‌گوید بازیکن 80 درصد گرفته و خود بازیکن می‌گوید من 20 درصد بیشتر نگرفته‌ام؟ واقعا همه بلاتکلیف هستند. در خیابان هواداران من را می‌بینند و می‌پرسند این بازیکنان چقدر گرفته‌اند اما من خودم هم نمی‌دانم.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفانه قراردادهای نجومی با بازیکنان بسته شده و الان هم کسی نیست که به این وضع رسیدگی کند. ضمن اینکه مشکل جدیدی هم به وجود آمده و خیلی‌ها دنبال سوءاستفاده از این شرایط بازیکنان هستند. به هر حال فوتبالیست‌ها افراد معروفی هستند و طرف عشقش این است که چک یک فوتبالیست را برگشت بزند و آبرویش را ببرد. نمی‌دانم چه فکر کرده‌اند که ماشین بدون سند به این بازیکنان داده‌اند. اداره مالیات هم شب عید دنبال این است که ماشین‌ بازیکنان را از زیر پایشان دربیاورد.

او در ادامه انتقادهای خود گفت: اصلا این طریقه مدیریت در باشگاه نیست. من خودم درسش را در دانشگاه خوانده‌ام. این مدیریت اسمش مدیریت روزمرگی است. نه برای باشگاه خوب است نه برای مدیر نه بازیکنان و نه هواداران.

پیروانی درباره اینکه وزارت ورزش می‌تواند چه نقشی در رفع مشکلات پرسپولیس داشته باشد، گفت: شما فکر می‌کنید وزارت ورزش با این قراردادهای میلیاردی چه کمکی می‌تواند بکند؟ ما بازیکن داریم که فصل گذشته در تیمش 300 میلیون گرفته اما امسال قراردادش در پرسپولیس 1.5 میلیارد است. بهترین کار این است که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند که فکر نمی‌کنم وزارت ورزش نه بتواند و نه اجازه دهد که این کار انجام شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه راه‌حلی برای برون‌رفت از این وضعیت وجود دارد گفت: شما نگاه کنید الان با حذف استقلال در جام حذفی، مرهمی روی زخم‌های هواداران پرسپولیس گذاشته شده و باید به بازیکنان بگویم با اعتصاب هیچ اتفاقی نمی‌افتد. فقط به عنوان یک قدیمی از آنها می‌خواهم بزرگی کنند و در این 5 بازی باقی‌مانده به خاطر خوشحالی هواداران و اسم پرسپولیس و اعتبار خودشان همت کنند و به امید خدا به قهرمانی برسند چراکه در آن صورت از نظر فنی ضرر نکرده‌اند. هرچند باید پیگیر حق و حقوقشان باشند چرا که ممکن است دیگر نتوانند پولشان را بگیرند.

پیروانی درباره اینکه پروین گفته بود با آوردن کمک‌های بزرگان پرسپولیس شرایط مالی را بهبود می‌بخشد گفت: در این شرایط اقتصادی هیچ سرمایه‌داری حاضر نیست کمک کند. من به پروین هم گفتم که شرایط مثل قبل نیست. بازیکنان فکر زندگی‌شان هستند و حق هم دارند. من خودم در 19 داربی حاضر بودم. 10 بار استقلال را بردیم اما ده هزار تومان هم پاداش نگرفتم. ‌عابدزاده در آن زمان قراردادش 20 میلیون بود که تازه مالیاتش هم پرداخت نشده و الان برایش مشکل‌ساز شده است. درست مثل خود من که در سال 83 قراردادم با پرسپولیس 50 میلیون بود اما 35 میلیونش را هنوز نگرفته‌ام. حالا به من می‌گویند بیا مالیات بده. در این شرایط بازیکنان هم وقتی می‌بینند عابدزاده و پیروانی چنین مشکلاتی دارند با خودشان می‌گویند وای به حال ما.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)