پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دیدید دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن ساعت 9 شب برگزار شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد.

مصطفی قنبرپور، در خصوص بازی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. پرسپولیس در گرمای شدید و گرد و غباری که حتی تنفس کردن را هم برای بازیکنان سخت کرده بود به میدان رفت و به همین دلیل بازیکنان نتوانستند فوتبال خودشان را انجام دهند.

وی ادامه داد: البته تمرکز تیم هم در این بازی زیاد خوب نبوداما بعد از دو گلی که تیم دریافت کرد و با توجه به 10 نفره شدن ما با تعویض هایی که انجام شد پرسپولیس بهتر کار کرد. اگر عکس العمل های دروازه بان استقلال نبود شاید می توانستیم نتیجه را برگردانیم. در هر صورت 28 بازی باقی مانده و امیدوارم از بازی مقابل سپاهان روند نتیجه گیری خود را آغاز کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص زمان دیدار  این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: همان طور که دیدید دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن ساعت 9 شب برگزار شد و هیچ اتفاقی هم نیفتاد. اما نمیدانم چرا مسئولان برگزار کننده زمان دیدار ما را دیرتر برگزار نکردند. ما بعد از بازی مقابل ذوب آهن باید مجددا به اهواز برویم و امیدوارم در بازی بعد شرایط طوری رقم بخورد که زمان بازی ما در اهواز دیرتر برگزار شود.

وی درباره بازی با سپاهان در هفته سوم در غیاب بازیکنانی چون نوروزی و مکانی خاطرنشان کرد: ما در هر صورت محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و با تمام نیرو در این بازی حاضر خواهیم شد. امسال یک نکته مثبت در پرسپولیس وجود دارد و آن این است که نفرات جایگزین و اصلی در یک سطح هستند. امیدوارم در هفته جاری گروه آنالیز پرسپولیس خوب کار کند و سپاهان را به خوبی شناسایی کند. البته ما مجددا امروز با حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی صحبت کردیم و امیدواریم که سوشا مکانی در بازی مقابل سپاهان ما را همراهی کند.

قنبرپور در خصوص عملکرد ایمان صادقی درون دروازه پرسپولیس بیان داشت: هر بازیکنی در هر سطحی اشتباه می کند اما در خصوص بازی مقابل استقلال خوزستان باید بگویم که آن تماشاگری که به وسط زمین آمد و یک ضربه به صادقی زد، کاملا تمرکز او را از بین برد. در نهایت این حرکت باعث آن اشتباه شد که ما گل را دریافت کردیم.

وی درباره فحاشی به بنگر و اینکه خوزستانی اعلام کرده اند این اتفاق از سوی تماشاگران پرسپولیس رخ داده، گفت: این اتفاق کاملا هدایت شده و به دور از روح ورزش بود، حالا می خواهد از سوی هواداران پرسپولیس بوده باشد یا تماشاگران استقلال. بنگر بازیکن بسیار با شخصیتی است و از نظر فنی هم بسیار توانمند و متعصب است. متاسفم برای هوادارانی که به بنگر توهین کردند. البته امروز طاهری با سازمان لیگ در این باره مذاکره کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد. امیدوارم این نظیر اتفاقات دیگر در هیچ ورزشگاهی رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)