پرسپولیس نیوز : پس از تمرین امروز پیشکسوتان پرسپولیس، محمود کلهر، حمید استیلی و بهروز رهبری‌فرد به دلیل مصدومیت، بازی مقابل ستارگان میلان را از دست دادند.

پس از تمرین امروز تیم پیشکسوتان پرسپولیس، محمود کلهر، بهروز رهبری‌فرد و حمید استیلی از ناحیه پا دچار مصدومیت شدند و به همین دلیل بازی مقابل ستارگان میلان را از دست دادند.

همچنین پس از بازی امروز حدود 2 هزار هوادار پرسپولیس که به داخل ورزشگاه کارگران آمده بودند ناگهان درها را باز کردند و به داخل زمین حمله‌ور شدند. این هواداران با جمع شدن دور بازیکنان سابق پرسپولیس و پیشکسوتان با آنها عکس یادگاری انداختند و بگو و بخند کردند.
 در همین هنگام بود که کمی مانده بود علی پروین به زمین بخورد و زیر دست و پا له شود. اما چند هوادار او از این کار جلوگیری کردند و صحنه بسیار عجیبی به وجود آمده بود.

همچنین در حاشیه بازی امروز مجتبی کرمانی‌مقدم در نیمه دوم در حال فوتبال بازی کردن مشغول به تخمه خوردن بود که علی پروین او را صدا کرد و به وی تذکر داد اما کرمانی‌مقدم تخمه خوردن خود را تا انتهای بازی در وسط زمین ادامه داد.

در اواخر تمرین هم کریم باوی پیشکسوت پرسپولیس که به تازگی پایش را عمل کرده است و شرایط بدی نداشت، به جمع پیشکسوتان اضافه شد و با پروین دیدار و روبوسی کرد.

مجتبی محرمی در حاشیه بازی امروز به علی پروین بابت داوری‌اش اعتراض داشت و به او گفت علی‌ آقا چرا به طرف دیگران غش می‌کنی؟

علی پروین پس از تمرین امروز پشکسوتان را دور یکدیگر جمع کرد و ضمن تقدیر و تشکر از آنها گفت امیدوارم که همیشه این جمع باقی بماند و سالیان سال دور یکدیگر باشیم.

نشان دادن عدد 6 توسط محمد رویانیان نیز در بین هواداران نیز از صحنه‌های جالب بود.

یکی از نوه‌های علی پروین نیز در تمرین امروز حضور داشت و همراه پدربزرگش به داوری می‌پرداخت.

در انتهای تمرین رویانیان و پروین در جلسه با یکدیگر در خصوص آخرین وضعیت پیشکسوتان گفت‌وگو کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)