پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌پیروزی شیرینی بود و خوشحالم یک گل 3 امتیازی به ثمر رساندم.

محسن مسلمان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا، گفت: خیلی خوشحالم توانستم یک گل 3 امتیازی را وارد دروازه حریف کنم. پیروزی شیرینی کسب کردیم و در غرور بازی مس کرمان نخوابیدیم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم و خیلی از توپ‌های ما به در بسته خورد. امروز با قدرت در میدان حاضر شدیم و همین که در صدر هستیم نشان می‌دهد وضعیت ما خوب است. باید همین روند را ادامه دهیم.

 

 وی همچنین در مورد گلزنی‌اش گفت: این گل نتیجه زحمت همه بازیکنان است. پرسپولیس یک تیم بوده و من جواب زحمت هم‌تیمی‌هایم را داده‌ام.

 

 مسلمان همچنین در مورد روشن شدن موتور گلزنی‌اش تصریح کرد: خدا کمک کرد و در این بازی هم مثل بازی قبل گل زدم. ان‌شاءالله خدا کمک کند بقیه بازی‌ها را به همین روند ادامه دهم و برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.

 

 مسلمان در خصوص استقبال کم هواداران از این بازی تصریح کرد: تماشاگران در این بازی خوب بودند و سرد بودن هوا روی استقبال از بازی‌ها تاثیر گذاشته است. چند هفته‌ای است که می‌بریم و صدرنشینی‌مان تثبیت شده و انشاءالله از بازی‌های بعدی تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند تنها سرمای هواست چون ما خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم و فکر می‌کنم دلیل دیگری نداشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)