پرسپولیس نیوز : پرسپولیس تهران فردا (یک‌شنبه) ساعت 14:30 در فولادشهر اصفهان به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت.

با توجه به شکست‌های قبلی سرخپوشان پایتخت در مسابقه رفت لیگ برتر و جام حذفی مقابل شاگردان گل‌محمدی، این دیدار می‌تواند به نوعی بازی انتقامی باشد. در همین راستا تازه‌ترین حرف‌های رامین رضاییان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، را بخوانید که خواندنی است.

اوضاع پرسپوليس در آستانه بازي با ذوب‌آهن اصفهان چطور است؟
خدا را شكر شرايط خوب است. اتفاقاً همين امروز (جمعه) هم فيلم بازي با سپاهان را ديديم و برانكو نكات تاكتيكي خوبي را يادآور شد كه مطمئن باشيد جلوي ذوب‌آهن به دردمان خواهد خورد.

قبول داري سپاهان با آن سپاهان نيم‌فصل اول خيلي فرق كرده بود؟
آقاي يكتا!‌ سپاهان جلوي ما بارسا شده بود! اضافه شدن لئوناردو پادواني و لوسيانو پريرا، تيم اصفهاني را تقويت كرده و به قول شما نسبت به نيم‌فصل اول خيلي متفاوت بازي كرد. (لحظاتي مكث مي‌كند و سپس با خنده مي‌گويد) اما انصافاً‌نيمه دوم ما بارساتر شديم!

چه اتفاقي افتاد كه نيمه دوم بهتر از نيمه اول بازي كرديد؟
چند دليل داشت؛ اول صحبت‌هاي آقاي برانكو در رختكن و تعويض‌هاي تاكتيكي كه كادر فني انجام داد و بعد به نظر من ول كردن بدن‌هاي بازيكنان در نيمه دوم بود. البته حمايت‌هاي 75 هزار تماشاچي پرسپوليس هم حسابي به ما روحيه داد.

خودت هم نيمه اول خيلي خوب نبودي. اين حرف را مي‌پذيري؟
هيچ كدام خوب نبوديم ولي نيمه دوم راه افتاديم. به هر حال چند هفته ليگ تعطيل بود و بيشتر بدنسازي كرديم و بدن‌ها سنگين بود.

دوباره بايد با يك حريف اصفهاني ديگر بازي كنيد. از ذوب‌آهن بگو.
اين بازي خيلي فرق مي‌كند. آقايحيي مربي من در صباي قم بوده است. او مربي كاربلد و سالمي است و مطمئن باشيد براي ورود به زمين از ايشان رخصت خواهم گرفت. اين را گفتم تا خداي نكرده از حرف من سوءبرداشت نشود.

چه حرفي؟
اينكه انصافاً ذوب‌آهن در دو بازي قبلي برابر پرسپوليس در ليگ برتر و جام حذفي قسر دررفت. خود اصفهاني‌ها هم بعد از بازي رفت با پرسپوليس اعتراف كردند حق ما 3 امتياز بوده است و اشتباهات سهوي داوري آن نتيجه را رقم زد.

البته ذوب‌آهن هم انصافاً يكي از بهترين فوتبال‌هاي ليگ پانزدهم را ارائه مي‌دهد و تيم خوش‌دستي است.
شك نكنيد ذوب‌آهن تيم خيلي خوبي است اما در ليگ برتر و جام حذفي، پرسپوليس فوتبال خود را به اين تيم ديكته كرد.

به نظرت خطرناك‌ترين بازيكن ذوب‌آهن چه كسي است؟
ذوب‌آهن يك تيم خطرناك است. نمي‌شود از بازيكن خاطي اسم برد. به نظرم ذوب‌آهن با هدايت آقايحيي تيم باكيفيتي است كه مي‌تواند براي هر تيمي خطرناك باشد اما ما هم پرسپوليس هستيم.

اين بازي هم كاشته مي‌زني؟
بستگي به شرايط دارد. بايد آقاي برانكو تشخيص بدهد.

نحوه كاشته زدن بازيكنان اروپايي را دنبال مي‌كني؟
صددرصد ولي هر ضربه كاشته‌اي قلق دارد.

خود تو هم قلق خاصي داري؟
بله، هر كس قلق خاصي براي زدن ضربه كاشته دارد. به شخصه خيلي تمرين مي‌كنم. باورتان نمي‌شود هميشه بعد از بازي مي‌مانم و ضربه ايستگاهي مي‌زنم.

بگذريم. اگر سپاهان را مي‌برديد به 3 امتيازي استقلال صدرنشين مي‌رسيديد.
از اين اگر و مگرها توي فوتبال زياد است. اگر فلان مي‌شد، اگر بهمان مي‌شد، اگر جلوي سايپا آن پنالتي عليه تيم ما گرفته نمي‌شد يا اگرهاي ديگر خيلي اتفاقات مي‌افتاد. پرسپوليس اگر مي‌خواهد موفق باشد بايد نسبت به اين اگرها بي‌تفاوت باشد و كار خودش را دنبال كند.

به عنوان سؤال آخر؛ نتيجه بازي ذوب‌آهن و پرسپوليس را چند- چند پيش‌بيني مي‌كني؟
اول اميدوارم بازيكنان هر دو تيم صحيح و سالم از زمين خارج شوند و بعد هم بازي به سود پرسپوليس تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)