پرسپولیس نیوز : صحبتهای جنجالی و شفاف علی حاتم می تواند شروع کننده فاز جدیدی از فساد در فوتبال ایران باشد.

به گزارش  گل ؛ پس از اتفاقات عجیب و غریب در داوری فوتبال کشور که سرمنشا شروع این اتفاقات محسن قهرمانی بود. در رابطه با این پرونده خیلی‌ها اسمشان به میان آمد.
یکی از کسانی که در این چند روز اسمش در رسانه‌ها آمد علی حاتم مدیراجرایی سابق راه آهن و دوست صمیمی علی دایی بود، در همین رابطه با علی حاتم صحبت کردیم تا پس از حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت این شخص از فعالیت‌های فوتبالی تا با نظرات و دیدگاه‌هایش در این مورد آشنا شویم.صحبتهای جنجالی و شفاف علی حاتم می تواند شروع کننده فاز جدیدی از فساد در فوتبال ایران باشد.

 در این رابطه حاتم گفت:« خیلی از این موضوع ناراحت شدم، این روندی که‌آقایان در پیش گرفته‌اند روندی نیست که بخواهند این نوع مسائل را در فوتبال ریشه‌کن کنند. زمانی که من پیش آقای علیپور رفتم از من خواست تا به عنوان شاهد پیش او بروم و گفت تو اطلاعات زیادی در این زمینه داری پس به ما کمک کن که من هم به آقای علیپور گفتم که آقای علیپور امیدوارم مسئله را نخواهید ماست مالی کنید، بله من اطلاعات زیادی در این زمینه دارم اما به شرط آنکه نخواهید مسائل را این پنهان کنید.»

حاتم در ادامه گفت:« دست‌های پشت پرده‌ای هست که باز هم نمی‌‌خواهد مسائل روشن شود، رگ و ریشه‌هایی در فدراسیون وجود دارد که می‌خواهند باز هم مسائل لاپوشانی شود، مگر می‌شود کسی به عنوان شاهد برود و او را محکوم کنند.»

حاتم که از اتفاقات رخ داده ناراحت و دلگیر بود گفت:« آنها این کار را کردند تا دیگر کسی نیاید جلو. من 10 سال در فوتبال بوده‌ام و ذره‌ای خطا نکرده‌ام، خیلی اتفاقات را در این مدت دیده‌ام. ناظر بازی به من زنگ می‌زد و برای بازی دو روز دیگر ما 30 میلیون پول طلب می‌کرد، من دوست داشتم این مسائل رو شود و حل شود اما آنها را محکوم کردند تا کسانی اطلاعات هم دارند جلو نیایند.»

مدیر اجرایی سابق راه آهن و کسی که امروز در کارهایی اجرایی پرسپولیس را انجام می‌دهد افزود:« برای آقای علیپور متاسفم که من را به عنوان شاهد خواسته‌اند و با من این رفتار را می‌کند. البته ایشان یا زورش نمی‌رسد یا اینکه خودش هم آلوده است.»

 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)