پرسپولیس نیوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تمهیدات آتش‌نشانی در جریان شهرآورد هفتاد و هشت دو تیم پرسپولیس و استقلال را تشریح کرد.

سید جلال ملکی  اظهار داشت: روز جمعه 12 دستگاه خودروی سبک و سنگین به همراه دو موتورسیکلت در ساعات برگزاری بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال در اطراف ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.
وی افزود: 20 سازمان آتش نشانی تهران نیز در این منطقه در آماده‌باش کامل خواهند بود.

ملکی خاطر نشان کرد؛ استقرار آتش‌نشانان در پارکینگ‌ها، ورودی‌های ورزشگاه آزادی و محورهای منتهی به ورزشگاه خواهند بود. علاوه بر حضور آتش‌نشانان و آماده‌باش ایستگاه 20، آتش‌نشانان ایستگاه‌های شمال غرب پایتخت نیز در آماده‌باش قرار دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تاکید کرد، استقرار آتش‌نشانان از ساعتی پیش از بازی آغاز شده و تا تخلیه کامل ورزشگاه ادامه خواهد داشت.  از تماشاگران می‌خواهم در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی، با حفظ خونسردی، موضوع را به آتش‌نشانان اطلاع داده و با آنان همکاری کنند.
 
 

همچنین مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از تمهیدات اورژانس برای امدادرسانی احتمالی به تماشاگران شهرآورد هفتاد و هشتم تیم‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: روز جمعه 30 نفر نیروهای عملیاتی اعم از پزشک، کارشناس و تکنسین فوریت‌های پزشکی در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.

حسن عباسی  اظهار داشت:  مرکز اورژانس تهران برای تمهیدات درمانی و پوشش امدادی شهرآورد هفتاد و هشتم تیم‌های استقلال و پرسپولیس، در روز جمعه اقدام به استقرار گروه های امدادی خود در اطراف ورزشگاه آزادی می‌کند.

وی ادامه داد: روز جمعه 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتورآمبولانس و 2 دستگاه خودروی فرماندهی همراه 30 نفر نیروهای عملیاتی اعم از پزشک، کارشناس و تکنسین فوریت‌های پزشکی از ساعت 10 صبح تا پایان مسابقه در ورزشگاه نفری آزادی مستقر خواهند شد .

عباسی خاطرنشان کرد؛  یکدستگاه آمبولانس نیز از شب قبل مسابقه (پنج شنبه)، در پارک خرگوش دره برای امداد رسانی به تماشاگران که زودتر از شهرستانها آمده اند مستقر خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)