پرسپولیس نیوز : رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس نسبت به آنچه یک بام دو هوا در شهر نصف جهان خواند نسبت به وضعیت بلیت فروشی دیدار امشب این تیم برابر سپاهان اعتراض کرد.

حسین فریدونی اظهار کرد: وظیفه سازمانی بنده حمایت ازهواداران است. اما فارغ از این که این مسوولیت روی دوش بنده هست یا خیر امروز با اتفاق عجیبی در ورزشگاه فولادشهر مواجه شدیم. مسوولان هیات فوتبال استان اصفهان برای بازی با سپاهان دو نوع بلیت را بین هواداران توزیع کردند که یکی از آن‌ها چاپ امسال و مربوط به رقابت‌های فصل 93-92 است که در اختیار هواداران سپاهان قرار گرفته و یک بلیت هم باقیمانده از بلیت‌های فصل گذشته است که با چسب روی تاریخ آن‌ها پوشانده شده است.

وی افزود: مسوولان فوتبال استان اصفهان این بلیت‌ها را در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دادند. به اعتقاد بنده این نوع بلیت فروشی زیبنده فوتبال اصفهان نیست و ما نه تنها این را یک توهین باشگاه پرسپولیس و هوادارانش می‌دانیم بلکه این یک توهین بزرگ به مردم و شهر اصفهان است.

رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با اشاره به ظرفیت 12 هزار نفری ورزشگاه فولادشهر گفت: در حالی که باید براساس قانون 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه هواداران پرسپولیس قرار گیرد تنها 800 قطعه بلیت به هواداران اختصاص یافته که این نیز زیبنده است.

فریدونی در ادامه به نحوه بلیت فروشی هم اشاره داشت و گفت: براساس اعلام باشگاه سپاهان بلیت فروشی در روز قبل از بازی صورت گرفته اما در تماس‌هایی که امروز با نمایندگانمان در ورزشگاه فولادشهر داشتیم به ما گزارش دادند که بلیت‌های بازی در بازار سیاه تا 40 هزار تومان هم فروخته می‌شود که این نیز یک تخلف است اگر قرار بوده بلیت فروشی تنها روز قبل از بازی انجام گیرد این بلیت‌هایی که امروز در بازار سیاه به فروش می رسد از کجا تهیه شده است این‌ها سوالاتی است که مطرح شده است. ضمن این که فکر نمی کنم برد و باخت هیچ یک از دو تیم در بازی امشب ربطی به ایجاد چنین مسائلی داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)