پرسپولیس نیوز : در این فصل هم با توجه به اینکه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی قرار داشتند، این بحث به وجود آمد که چرا یکی از تیم‌ها اکثراً بعد از تیم دیگر بازی می‌کند.

یکی از مسائلی که در تعیین تیم قهرمان لیگ تأثیر زیادی دارد، برگزاری بازی‌های تیم‌های مدعی قبل یا بعد از دیگر مدعیان است. در این میان همیشه این بحث بین پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها بوده که چرا حریف آنها همیشه باید بعد از آن یکی بازی کند.

 

اگر در کورس بین دو مدعی تیمی ابتدا بازی کند، نسبت به دیگر رقیب خود که بعد از آنها به میدان می‌رود، شانس کمتری دارد. به عبارتی تیمی که دیرتر بازی می‌کند از نتیجه سایر بازی‌ها به خصوص رقیب خود مطلع است و از لحاظ روانی و فنی شرایط بهتری در بازی خود پیدا می‌کند.

 
در این فصل هم با توجه به اینکه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی قرار داشتند، این بحث به وجود آمد که چرا یکی از تیم‌ها اکثراً بعد از تیم دیگر بازی می‌کند.

 
 اما بد نیست بدانید در این فصل پرسپولیس در 8 بازی بعد از استقلال به میدان آمده در حالی که آبی‌پوشان در 16 بازی بعد از سرخ‌های پایتخت وارد زمین شده‌اند.

به عبارتی آبی‌پوشان دو برابر پرسپولیس در این زمینه صاحب رکورد هستند و 8 بار بیشتر از این تیم بعد از آنها بازی کرده‌اند. در هفته بیست‌و‌هفتم و بر اساس برنامه اعلام شده، پرسپولیس بعد از استقلال به میدان می‌رود تا آمار پرسپولیس به 9 بازی برسد و سه هفته پایانی لیگ هم همزمان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)