پرسپولیس نیوز : نوجوانان پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های این هفته تیم‌های پایه فوتبال قهرمانی تهران به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در چارچوب دیدارهای این هفته پایه‌های تهران، نونهالان پرسپولیس که از این هفته تحت هدایت مرتضی فنونی‌زاده در میدان حاضر شدند، برابر تیم خوب کیا قرار گرفتند و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

این در حالی بود که شاگردان رحیم یوسفی پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آوردند. سرخپوشان نوجوان در دهمین بازی این فصل خود به پنجمین پیروزی دست پیدا کردند و تیم میعاد کوشان را با 4 گل شکست دادند.

در این دیدار نوجوانان پرسپولیس ابتدا در دقایق 3 و 15 توسط علی خدایی به گل رسیدند اما این بازیکن در دقیقه 20 بازی از زمین اخراج شد. سرخپوشان تا پایان نیمه اول توسط امیر خارکش به یک گل دیگر رسیدند و رضا کنشلو بازیکن تعویضی هم در دقیقه 90 چهارمین گل را به ثمر رساند.

در این دیدار؛ امیر محمد بهره‌مند، امیر شهبازی، سیاوش نوری، امیرحسین ربیع‌پور، امیر محمد خارکش، حامد خالقی، مهدی نریمان، امیر مهدی اصلانی، مهدی ممی‌زاده، امیر حسین یوسفی، علی خدایی، رضا کنشلو، امیر محمد رحمانی و فرهاد یوسفی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

این هفته همچنین جوانان پرسپولیس برابر تیم میان رده نفت به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند تا با نوزده امتیاز در مکان ششم جدول قرار بگیرند. شاگردان مجید پروین در دقیقه 20 این دیدار توسط مرتضی خراسانی به گل رسیدند و نیمه اول را هم با برتری پشت سر گذاشتند اما در وقت دوم بازی، روی یک ضربه پنالتی تن به نتیجه تساوی دادند.

علی القوسی، محمد رضا ثامنی، صابر پورقاسم، عرفان کرم بخش، علیرضا محمودی، مهیار رهبر، محمد حسین میرزایی، شهاب رشنو، احمد بهاروند، مرتضی خراسانی، مهدی سالکی، محمدرضا سلطانی، دانیال رضوی و امیر روستایی، نفراتی بودند که در این دیدار برای سرخپوشان به میدان رفتند.

امیدهای پرسپولیس هم در چهارمین بازی این فصل خود در حالی که کماکان 5، 6 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند، به مصاف تیم صدرنشین مسابقات، مقاومت رفتند که 10 بازی از 13 دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و در نهایت با دریافت دو گل، متحمل ناکامی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)