جمعه 9 اسفند(18:57)

مرجع خبری پرسپولیس: به دليل عدم حضور وينگادا در مراسم تقدير پيش از بازي، از حضور سرمربي پرسپوليس در رختكن سپاهان جلوگيري شد.
نلو وينگادا در پايان مسابقه براي صحبت با آرماندو، بازيكن برزيلي سپاهان قصد حضور در رختكن اين تيم را داشت ولي به دليل حاضر نشدن در مراسم قدرداني قبل از بازي از حضورش داخل جلوگيري شد. اين رفتار مسئولان باشگاه سپاهان اعتراض وينگادارا به همراه داشت. وي بارها علت ممانعت از حضورش به داخل رختكن را سئوال كرد.
محمود خوردبين، سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس از پاسخ در مورد عدم حضورش در مراسم تجليل قبل از بازي خودداري كرد و در اين رابطه اظهار نظر نكرد.

بی احترامی هواداران سپاهان دلیل شرکت نکردن در مراسم تجلیل
شب گذشته هواداران تيم فوتبال سپاهان با بازيكنان پرسپوليس؛ تداركات و هواداران اين تيم درگيري پيدا كردند.  بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس كه شب گذشته با دستور كادر فني دقايقي در محوطه هتل عباسي مشغول راه رفتن بودند به دليل بي احترامي به سپهر حيدري و مهدي واعظي دقايقي با هواداران سپاهان درگير شدند.
يكي از مسئولان تداركات تيم فوتبال پرسپولس با هواداران تيم فوتبال سپاهان درگيري شديدي پيدا كرد. اين درگيري پس از دقايقي با حضور پليس 110 به پايان رسيد.
اين موضوع باعث شد مسئولان باشگاه پرسپوليس از عملكرد ميزبان خود انتقاد كنند و در مراسم تقدير قبل از بازي با سپاهان شركت نكنند. مسئولان باشگاه پرسپوليس اين گلايه خود را به مسئولان نيروي انتظامي اصفهان و مسئولان باشگاه سپاهان انتقال دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)