پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدد 6 نماد باشگاه پرسپولیس و کاملا واقعی است اما عدد 4 یک نماد کاذب و دروغین محسوب می‌شود.
محسن بنگر در پایان دربی 80که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید، اظهار داشت: نیمه دوم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم. خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم فصل را با پیروزی برابر استقلال به پایان ببریم.
 
وی در مورد اتفاقات پایان بازی و دعواهایی که به وجود آمد، گفت: نفهمیدم چرا دعوا شد، شاید استقلالی‌ها ظرفیت باخت نداشتند. عدد 6 نماد باشگاه پرسپولیس و کاملا واقعی است چرا که همه می‌دانند آنها 6 گل از پرسپولیس خورده‌اند اما عدد 4 یک نماد غیرواقعی، کاذب و دروغین محسوب می‌شود.
 
بنگر ادامه داد: بعد از پیروزی هر بازیکنی دوست دارد خوشحالی کند و ما هم عدد 6 را به عنوان نماد باشگاه‌مان نشان دادیم. به هر حال فوتبال همین است. فکر می‌کنم اگر بازی تا صبح هم ادامه پیدا می‌کرد استقلالی‌ها نمی‌توانستند به گل برسند.
 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت دربی اظهار داشت: به هر حال آخر فصل است و بازیکنان خسته هستند فکر می‌کنم طبیعی باشد که کیفیت بازی‌ها اینگونه باشد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)