پرسپولیس نیوز : تصمیمات جدیدی درستاد برگزاری دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس اتخاذ شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس جلسات ستاد برگزاری دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان هر روز در باشگاه برگزار می شود و کمیته بازرگانی ، تبلیغات ، رسانه ای ، پشتیبانی ، هواداران و تشریفات زیر نظر بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه فعالیت های خود را آغاز کردند.

امروز ظهر نشستی با حضور محمد رویانیان و بهروز منتقمی برگزار شد و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جریان کم و کیف آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد برگزاری مسابقه قرار گرفت.

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و بر اساس هماهنگی های انجام شده با روابط عمومی و حراست وزارت ورزش و جوانان ID کارت های ویژه گزارشگران ، خبرنگاران و عکاسان از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر خواهد شد. درپی هماهنگی ها و توافقات به عمل آمده پس از اطلاعیه ای که روز جمعه در سایت وزارت ورزش و جوانان منتشر خواهد شد اصحاب رسانه می توانند برای دریافت ID کارت این بازی اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین درپی توافقات به عمل آمده مستندی از دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد و این گروه مستند ساز از دو روز پیش برای تهیه تصاویر و گزارش های این مستند ویژه فعالیت خود را آغاز کرده است. بر اساس هماهنگی های به عمل آمده گروه تصویربرداری و تهیه گزارش این مستند در تمامی تمرینات و اردوهای تیم ستارگان پرسپولیس و همچنین اردو ، هتل ، رختکن و تمامی برنامه هایی که تیم ستارگان میلان در تهران خواهد داشت حضور خواهد داشت و اقدام به تهیه مصاحبه ها و تصاویر اختصاصی از ستارگان میلان خواهد کرد. این مستند یک هفته پس ازبازی پرسپولیس – میلان از طریق سایت باشگاه پرسپولیس و عرضه در شبکه نمایش خانگی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چهارشنبه شب نشستی با مدیران سازمان صدا وسیما برگزار کرد و درباره پخش بازی و برنامه های جانبی تصمیم گیری شد.

همچنین برنامه تیم ستارگان میلان از بدو ورود به تهران تا خروج از کشور تهیه و تدوین شده و پس از تصویب نهایی محمد رویانیان در اختیار اعضای تیم ستارگان میلان قرار خواهد گرفت تا آنها نیز در جریان این برنامه ها قرار گرفته و نظرات خود را اعلام نمایند.

تیم ستارگان میلان چهارشنبه 6 آذر وارد تهران خواهد شد و در یکی از هتل های پنج ستاره تهران اسکان خواهد یافت. بازدید از یک مرکز خیریه ، کنفرانس خبری قبل از بازی ، حضور در ورزشگاه آزادی به منظور برگزاری مسابقه ، کنفرانس خبری بعد از بازی و ضیافت شام از جمله برنامه هایی است که برای تیم میلان در نظر گرفته شده است.

همچنین فرانکو بارسی و دانیل ماسارو نمایندگان آکادمی میلان در جریان سفر به تهران درباره دایر کردن و راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال میلان درتهران مذاکراتی با محمد رویانیان ، حمید استیلی و پورحسن معاونت ورزشی باشگاه خواهند داشت و در صورت توافق نهایی قرارداد راه اندازی مدارس فوتبال میلان در تهران به امضا خواهد رسید.

همچنین باشگاه پرسپولیس بر اساس توافق به عمل آمده با شرکت کانون ایران نوین 70 درصد از مبلغ مورد توافق با میلان را به شماره حسابی که به باشگاه اعلام شده بود واریز کرد.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد پس از تعامل با سردبیران رسانه های ورزشی درباره چگونگی حضور احساب رسانه در برنامه های جانبی تیم ستارگان میلان و پرسپولیس تصمیم گیری نماید. تیم ستارگان پرسپولیس تمرینات خود را در ساعت 15 روزهای شنبه ، یکشنبه و سه شنبه در ورزشگاه کارگران برگزار خواهد کرد و هیچ محدودیتی برای حضور هواداران و رسانه ها در این تمرینات وجود ندارد.

ظهر امروز محمد رویانیان درباره برخی مسائل و امور پشتیبانی مربوط به تیم ستارگان پرسپولیس با علی پروین گفتگویی تلفنی داشت و موارد مورد نظر سرمربی تیم ستارگان را به معاونت های باشگاه ابلاغ کرد. باشگاه پرسپولیس برای برپایی اردوی تیم ستارگان پرسپولیس با یکی از هتل های پنج ستاره تهران به توافق رسیده و علی پروین به باشگاه اعلام خواهد کرد که تیم ستارگان شب قبل از بازی به اردو می رود یا صبح روز بازی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)