خبرگزاری پرسپولیس : ششمین حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت هدایت سرخپوشان با پیروزی پرسپولیس مقابل داماش همراه بود.

پس از ششمین حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس و کسب 4 پیروزی اش می توان مقایسه بهتری داشت از عملکرد او و مانوئل ژوزه پرتغالی که در نیم فصل نخست هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت.

یحیی گل محمدی مقابل ملوان (جام حذفی) به پیروزی 6-0 دست یافت در حالی که مانوئل ژوزه 2-2 مساوی کرده بود. پرسپولیس با گل محمدی مقابل صنعت نفت آبادان 2-2 متوقف شد و ژوزه به پیروزی 1-0 دست یافت.

شاگردان گل محمدی فجرسپاسی شیراز را 2-0 شکست دادند اما در نیم فصل نخست با سرمربی پرتغالی مقابل این تیم 3-2 تن به شکست دادند.

یحیی گل محمدی نفت تهران را هم با پیروزی پر گل 4-1 شکست داد (جام حذفی) در حالی که ژوزه مقابل این تیم نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل بدست نیاورد.

مقابل صبای قم گل محمدی به تساوی یک بر یک رسید و مانوئل ژوزه 2-0 شکست خورد.

و سر انجام مقابل داماش گیلان، یحیی گل محمدی و تیمش 1-0 پیروز شدند در حالی که مربی پرتغالی با همین نتیجه از حریف گیلانی شکست خورده بود.

گل محمدی در 6 بار حضورش روی نیمکت پرسپولیس 4 پیروزی و 2 تساوی بدست آورده و تیمش طعم شکست را نچشیده در حالی که مانوئل یک برد ، 2 مساوی و 3 شکست در کارنامه داشت. تیم یحیی 15 گل زده و 3 گل خورده (تفاضل گل +12 ) دارد و مانوئل آمار 5 گل زده و 8 گل خورده (تفاضل گل -3) را ثبت کرده بود.

به این ترتیب یحیی گل محمدی در شش بار حضورش روی نیمکت پرسپولیس 14 امتیاز کسب کرده در حالی که ژوزه تنها 5 امتیاز داشت!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)