مرجع خبری پرسپولیسمعاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: با اعلام راي دادگاه رسيدگي به پرونده آلفا اين پرونده پس از گذشت شش سال بسته شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایرنا، مصطفي شكري روز يكشنبه افزود: دادگاه رسيدگي به پرونده آلفا پس از اتمام مهلت شكايت مجدد شركت آلفا و كوشان فر طرف سوم اين قرارداد، پرونده شكايت اين شركت از باشگاههاي پرسپوليس و استقلال را مختومه اعلام كرد.

وي گفت: شركت آلفا شكايت خود را از باشگاههاي پرسپوليس و استقلال در يك پرونده انجام داده بود كه پس از خواست ما براي شكايت جداگانه اين شركت و كوشان فر، آن‌ها ديگر شكايتي را ارايه نكردند و دادگاه نيز اين پرونده را مختومه اعلام كرد.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس افزود: با ارسال نامه‌اي به دادگاه خواهان دريافت خسارت براي حضور در اين دادگاه خواهيم شد، زيرا براي رسيدگي به اين پرونده هزينه‌هاي زيادي را انجام داده ايم.

وي تصريح كرد: با وجود اين كه باشگاه پرسپوليس درخواست رسيدگي جداگانه به اين پرونده را داشت، اما دادگاه اين پرونده را براي باشگاه استقلال نيز مختومه اعلام كرده است.

شكري اظهار داشت: شركت آلفا و كوشان فر مي‌دانستند راي دادگاه به سود ما خواهد بود و به همين دليل از پيگيري شكايت خود منصرف شدند، زيرا در طول اين مدت دلايل بسيار قوي را بر عليه اين دو جمع كرده بوديم.

وي ادامه داد: طبق قانون فيفا شاكيان پس از بسته شدن پرونده نيز باز هم مي توانند شكايت كنند و شركت آلفا نيز مي‌تواند طبق اين قانون هر زماني كه مي‌خواهد باز هم از باشگاه پرسپوليس شكايت كند، اما مطمئنا اگر شركت آلفا علاقه مند به ادامه اين ماجرا بود، پيگيري پرونده را رها نمي‌كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)