مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس و سپاهان در حالی در هفته پایانی لیگ نهم به مصاف هم می روند که همه آمارها در تاریخچه دیدارهای این دو تیم به سود تیم پایتخت نشین است.

 

_ در سال 1351 پرسپولیس با شش گل سپاهان اصفهان را شکست داده است که در آن بازی همایون بهزادی با دو گل و علی پروین و محمود خوردبین و ادیبی و وطنخواه هر کدام یک گل بثمر رساندند .

 

_ اما 35 سال بعد سپاهان با گلهائی که در وقت اضافه محمود کریمی بثمر رساند موفق شد چهار بر یک پرسپولیس را شکست دهد این مسابقه در نیمه نهائی جام حذفی کشور برگزار شد و در وقت قانونی با تساوی یک بر یک ادامه پیدا کرد جالب اینکه هیچگاه هواداران سپاهان این نتیجه و زمان رویش گلها را با تک گل پرسپولیس در دقیقه 96 در سال 86 مقایسه نمی کنند .

 

_  محمود خوردبین پس از 39 سال مقابل تیمی قرار می گیرد که در اولین بازی تاریخ دو باشگاه موفق به گلزنی شده است.

 

 

 

_ اولین بازی دو تیم در سال 1350 و روز 22 بهمن برگزار گردیده  که پرسپولیس با پیروزی زمین را ترک نموده است.

 

_ تاکنون پرسپولیس با 17 برد و سپاهان با 11 برد و 19 تساوی در مقابل هم صف آرائی نموده اند.

 

_ به نوعی دیدار روز سه شنبه  برگزاری مسابقه قهرمان قهرمانان است چرا که سپاهان قهرمان لیگ برتر شده و عنقریب پرسپولیس هم جام حذفی را تصاحب می نماید.

 

_ تقابل دائی در مقابل امیر قلعه نوعی برخورد تفکرات دو سرمربی اسبق تیم ملی است .

 

_  برگزاری مراسم جشن قهرمانی سه باره سپاهان در تهران با توجه به اینکه در دو دیدار قبلی سپاهان جشن های قهرمانی به تفصیل برگزار شده است،احتمال افزایش تنش مسبوق به سابقه بین دو تیم را افزایش می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)