پای کرانچار می مانم / می توانیم کریمی را با یک بازیکن معاوضه کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به شكايت 2 بازيكن پانامايي گفت: تلاش مي‌كنم اين بار از كسر 6 امتياز جلوگيري كنم.

حبيب كاشاني درباره اعتراض دو بازيكن پانامايي به فيفا عنوان كرد: متاسفانه دو بازيكن پانامايي امروز در نامه‌اي ما را تهديد كرده‌اند. آنها با شكايت به فيفا از باشگاه پرسپوليس خواسته اند 60 هزار دلار پرداخت كند در غير اين صورت 6 امتياز از پرسپوليس از طريق فيفا كم خواهد شد.


كاشاني ادامه داد:
تمام تلاشم را براي رفع مشكلات انجام مي‌دهم. اين شانس من است كه اين اتفاقات برايم رخ مي‌دهد. من نمي‌توانم به آلفا و فيفا بگويم سرپرست پرسپوليس هستم؛ به همين دليل سريعا اقدامات لازم را انجام داده‌ام و تلاش مي‌كنم اين بار برخلاف دفعه گذشته از كسر 6 امتياز جلوگيري كنم.


كاشاني در خصوص ديدارش با افشين قطبي تصريح كرد:

خيلي از حرف‌هاي آن جلسه بايد بماند اما برخي‌هاي مي‌خواستند بين من و افشين قطبي فاصله بيندازند. با او صحبت كردم و به او گفتم اگر الان شناسنامه‌ ايراني داريد به خاطر من است و خودش نيز اين موضوع را تائيد كرد. خاطرات گذشته را مرور و مشكلات كوچك را برطرف كرديم.


سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره حمايت از كرانچار گفت:
من با دو يا سه بازي ضرب الاجل براي كرانچار نمي‌گذارم. او يك مربي با كارنامه است و در جام جهاني حضور داشته است. سعي مي‌كنم پاي اين مربي بمانم و از او حمايت كنم مگر اينكه شرايط ويژه اي پيش آيد.

كاشاني اظهار داشت: همانطور كه بعد از بازي با مقاومت سپاسي گفتم هواداران نبايد تيم را تنها بگذارند. براي من حضور آنها در ورزشگاه و حمايت از پرسپوليس ارزش‌ زيادي دارد.
كاشاني درباره حضور علي كريمي در پرسپوليس در نيم فصل گفت: تمام تلاش خودم را انجام مي‌دهم و به كمك هدايتي و خود كريمي نياز دارم. مشكلات مالي در اين بين جايي ندارد و فقط بايد شرايط مهيا شود. البته در بررسي‌هايي كه داشته‌ايم مي‌توانيم كريمي را با يك بازيكن خود جايگزين كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)