هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: هر مربی دیگری جز یاوری می خواست به فجرسپاسی بیاید چند هفته طول می کشید با خصوصیات اخلاقی بازیکنان آشنا شود.

به گزارش اوج ، مهرزاد معدنچی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خوشبختانه بعد از هفته ها توانستیم در بازی با استقلال خوزستان به پیروزی برسیم. این 3 امتیاز واقعا برای تیم ما واجب بود و خوشحالم که به آن رسیدیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره حضور محمود یاوری در فجرسپاسی عنوان کرد: به هر حال واقعیت این است که یک مربی در بحث فنی نمی تواند در چند روز کار خاصی انجام دهد اما واقعا از نظر روحی خیلی روی بازیکنان کار کرده و به نظرم نتیجه هم داد. با این حال باید بگویم یاوری کار سختی دارد. ما امتیازهای زیادی از دست داده ایم و باید این امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. باید تمرینات بیشتر شود تا به هدفمان برسیم.

هافبک فجرسپاسی درباره انتقاداتی که از محمود یاوری مبنی بر بالا بودن سن او می شود، تاکید کرد: من این مسائل را قبول ندارم. نه به خاطر اینکه او مربی ام است و می خواهم از او حمایت کنم؛ واقعیت این است با توجه به اینکه یاوری سال گذشته در فجر بود و شناخت خوبی از تیم ما داشت، انتخاب بسیار خوبی بود. هر مربی دیگری که می خواست به فجرسپاسی بیاید چند هفته طول می کشید با خصوصیات اخلاقی بازیکنان آشنا شود. از طرفی دستیاران بسیار خوبی هم کنار یاوری هستند. کلانتری که خودش سرمربی فجر بوده و خرمزی و غبیشاوی نیز خودشان برای این تیم بازی کرده اند. در کل فکر می کنم این نفرات می توانند یاوری را بسیار خوب کمک کنند.

معدنچی درباره دیدار با پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر تصریح کرد: به هر حال بازی با پرسپولیس و استقلال برای هر تیمی جذاب است و ایجاد انگیزه می کند. من خودم در پرسپولیس حضور داشتم و همیشه بازیکنانی که مقابل ما قرار می گرفتند صورتشان را می زدند و مدل موهایشان را تغییر می دادند. الان هم همین است اما واقعا انگیزه زیادی دارم تا برای برد فجرسپاسی در بازی با پرسپولیس تلاش کنم. قصدم این نیست که خودم را ثابت کنم اما واقعا مقابل پرسپولیس انگیزه دارم.

معدنچی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم از پرسپولیسی ها دلخور است، خاطرنشان کرد: من دلخوری خاصی ندارم چون سال گذشته چوب اشتباهات خودم را خوردم. دوست ندارم درباره آن اتفاقات حرف بزنم اما می خواهم یک حرفی را بزنم. در فصل جدید دایی مرا نخواست و حق هم داشت مرا نخواهد اما واقعا اگر دایی مرا می خواست هم در این تیم نمی ماندم.

وی در ادامه گفت: دلخوری کوچکی هم از رویانیان دارم. هیچ وقت این حرف ها را نزدم اما من هنوز SMS رویانیان را دارم که به من گفت قراردادت را فسخ کن پولت را می دهیم. من حتی 170 میلیون تومان طلبم را به 60 میلیون کاهش دادم و بقیه اش را بخشیدم اما همان هم به من داده نشده است. شیرینی هم به من گفت قراردادم را با فجرسپاسی امضا کنم و بعد پولم را می دهد اما نداد.من مرده 60 میلیون تومان نیستم اما آقای شیرینی و رویانیان! خوب است وقتی قولی می دهید به آن عمل کنید. سالی که از پرسپولیس رفتم حبیب کاشانی 140 میلیون تومان پولم را نداد و تا الان هم صدایم درنیامد اما واقعا از رویانیان گله دارم. حالا هم اگر این را می گویم چون قبل از بازی با پرسپولیس است، عنوان می کنم که اگر هم ندهند برای هواداران پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

هافبک فجرسپاسی همچنین اظهار کرد: بازی سختی با پرسپولیس داریم. این تیم بزرگ است اما واقعا برد مقابل پرسپولیس دور از دسترس نیست. من به بچه ها هم گفتم چون در این تیم بازی کردم شناخت خوبی دارم. از طرفی همیشه فجرسپاسی مقابل پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و واقعا این تیم را اذیت کرده است. من شک ندارم با دست پر به شیراز برمی گردیم.

معدنچی در پایان اضافه کرد: می خواهم از شاغلام پیروانی یک تشکر ویژه داشته باشم. من مصاحبه ای انجام دادم که متاسفانه حرف هایم را تحریف کردند و صحبت هایی را مطرح کردند که برخی از آنها را نگفته بودم. من هرگز نگفتم او به ناحق مرا کنار گذاشت و در تماسی که به خود شاغلام داشتم هم به او گفتم داستان از چه قرار بوده است. او مربی من بوده و احترامش واجب است و الان هم می گویم در آن مصاحبه صحبتی علیه شاغلام انجام ندادم که متاسفانه مصاحبه ام را طور دیگری منتشر کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)