پرسپولیس نیوز :  پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در جای جای ایران و حتی خارج از کشور طرفداران و دوستداران خودش را دارد اما حضور گسترده بیش از 600 بازیکن و 30 مربی در مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان نوید روزهای خوبی را می‌دهد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، رحیم یوسفی سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس که به همراه قائم مقام، مربیان و مسوولان باشگاه جهت بازدید از مدرسه فوتبال پرسپولیس به اصفهان سفر کرده بود، گفت: پیش از این با آقای استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس به شهرستان‌ها رفته بودیم و امکانات مدارس فوتبال پرسپولیس را در آنجا مورد بازدید قرار داده بودیم اما امکانات و تجهیزات اصفهان بهتر و اصولی‌تر دنبال می‌شود. زمین، توپ و امکانات در سطح بالایی بود و از نظر کاری، این گروه خیلی بهتر کار می‌کردند و پشتکار آنها همدلی و حمایت بالا و بهره از متخصصان این کار بود.

وی در خصوص کادر فنی و عملکرد بازیکنان افزود: بچه‌ها کاملا مشتاق و آشنایی خوبی با توپ داشتند و کسانی که آموزش می‌داند از جمله کسانی بودند که قبلا بازیکن بوده و با توجه به حضور آقای بنده‌کریم، موسس این مدارس که از نظر معلومات و کارکرد بسیار مفید و مقید است، آینده خوبی را رقم خواهند زد.

یوسفی تصریح کرد: پرسپولیس در جای جای ایران و حتی خارج از کشور طرفداران و دوستداران خودش را دارد اما حضور گسترده بیش از 600 بازیکن و 30 مربی در مدارس فوتبال پرسپولیس در اصفهان و فعالیت علمی و عملی این گروه که با جان و دل کار می‌کنند نوید روزهای خوبی را برای این استعدادها در پی خواهد داشت. هدف این گروه خواستن است و آنها فعل خواستن را با پشتکاری‌شان صرف کردند و راهشان را به سوی هدفی مشخص ادامه می‌دهند.

هافبک اسبق سرخپوشان خاطرنشان کرد: مدرسه فوتبال پرسپولیس در اصفهان در شأن نام پرسپولیس بزرگ است و ما تلاش می‌کنیم با تعاملات لازم برای بازی تیم‌های پایه پرسپولیس با مدارس فوتبال در سراسر کشور، بازیکنان مستعد را شناسایی و آنها را به کلاس‌ها و دوره‌های داخلی و برون مرزی هدایت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)